سرمربی نفت عراق: درس‌های زیادی از غرب آسیا گرفتیم/ فصل آینده نمایش بهتری خواهیم داشت+فیلم

سرمربی بسکتبال نفت عراق گفت:درس‌های زیادی از مسابقات غرب آسیا گرفتیم. نمایش خوبی برابر تیم‌های بزرگ داشتیم و سعی می‌کنیم در فصل آینده باتوجه به بازیکنان خوبی که داریم نمایش بهتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن شب گذشته _چهارشنبه بیست‌وسوم فرودین‌ماه_ در دیدار پایانی رقابت‌های غرب آسیا ازساعت ۲۲ در سالن بسکتبال آزادی مقابل نفت عراق به میدان رفت و در دیداری نزدیک توانست حریف خود را با نتیجه ۹۵ بر ۸۳ شکست دهد.

خالد درویش سرمربی تیم عراقی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بازی بسیار سختی را تجربه کردیم. البته مصدومان زیادی برای این بازی داشتیم. بازیکنان مهم ما نتوانستند به این مسابقه برسند و درواقع زمانی که شما چندین بازیکن را در اختیار نداشته باشید کار شما را سخت خواهد کرد. این مورد در زمین بازی هم اتفاق افتاد و برابر تیم ذوب آهن مشکلاتی را تجربه کردیم.

وی ادامه داد: ذوب آهن هم تیم خوبی نشان داد و امیدوارم در ادامه بتوانیم روند خوب خود را پیش ببریم. البته باید این را اضافه کنم که درس‌های زیادی از مسابقات غرب آسیا گرفتیم. نمایش خوبی برابر تیم‌های بزرگ داشتیم و سعی می‌کنیم در فصل آینده باتوجه به بازیکنان خوبی که داریم نمایش بهتری داشته باشیم.

کد خبر 654230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.