درگیری عجیب بازیکنان نفت عراق با ذوبی‌ها + فیلم

در واپسین دقایق دیدار بسکتبال ذوب‌آهن ایران و نفت عراق بازیکنان نفت با آرمان زنگنه و سایر بازیکنان ذوب‌آهن درگیر شدند و در شرایطی‌ که در آستانه شکست بودند، سعی کردند تمرکز ذوبی‌ها را برهم بزنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن ایران و نفت عراق شب گذشته _چهارشنبه بیست‌وسوم فرودین‌ماه_ در دیدار پایانی رقابت‌های غرب آسیا از ساعت ۲۲ در سالن بسکتبال آزادی مقابل یکدیگر به میدان رفتند. با توجه به اینکه هر دو تیم یک پیروزی در دو دیدار قبلی داشته‌اند، ذوب‌آهن با پیروزی در این دیدار سرنوشت‌ساز به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سوپرلیگ غرب آسیا صعود کرد.

در این دیدار تا فاصله ۴۷ ثانیه به پایان کوارتر چهارم و اتمام مسابقه که با پیروزی ۹۰ بر ۸۳ ذوب‌آهن همراه بود، آرمان زنگنه، یکی از ستاره‌های گاندوها با دفاعی فوق‌العاده مانع از قرار گرفتن توپ بازیکنان نفت در سبد ذوب‌آهن شد و پس از لبخند جالب زنگنه که به معنای پیروزی بود، بازیکن نفت به شدت عصبانی شد و به‌سمت زنگنه رفت تا با وی درگیر شود.

به‌دنبال آن دیگر بازیکنان حریف به‌سمت ذوبی‌ها حمله‌ور شدند تا اینکه با دخالت داور، بازیکنان و مربیان دو تیم این قائله خیلی‌زود خاتمه پیدا کرد.

در ادامه شرح این ماجرا را از زاویه دوربین ایمنا مشاهده می‌کنید:

کد خبر 654222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.