رونمایی از دیوارنگاره «قبله‌گاه امت» / نصب ۴۴ المان سرو در میدان امام (ره) اصفهان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان برنامه‌های این سازمان در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس را تشریح کرد.

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه روز قدس محور انسجام مسلمانان جهان اسلام برای ریشه‌کنی اسرائیل غاصب است، اظهار کرد: روز جهانی قدس با تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) حول اتحاد مسلمانان برای آزادسازی فلسطین اشغالی و قدس شریف بنا گذاشته شد و یکی از افتخارات، نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: شهرداری اصفهان همواره در مناسبت‌های مختلف، شهر را متناسب با ایام فضاسازی کرده است، از همین‌رو دیواره پازلی میدان امام حسین (ع) در آستانه روز جهانی قدس به‌روزرسانی شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه دیواره پازلی میدان امام حسین (ع) در ابعاد ۱۲ در ۷۵ متر نصب شده است، تصریح کرد: این دیوارنگاره با عنوان «قبله‌گاه امت» به رنگ اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی درآمد و روی آن جمله‌ای از فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: «روز قدس یکی از آن جلوه‌های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است» نقش بسته است.

وی با اشاره به فضاسازی میدان امام خمینی (ره) برای راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: ۴۴ المان سرو منقش به تصاویر شهدای محور مقاومت، در این میدان نصب می‌شود.

کد خبر 654208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.