هشدار خطرات سیلاب در دستور کار سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد

سرپرست سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد از تمهیدات ویژه این سازمان برای حفظ ایمنی شهروندان و مقابله با خطرات احتمالی خبر داد و گفت: هشدار خطرات سیلاب و حفظ ایمنی شهروندان خرم‌آبادی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

محمد میرزایی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از آماده‌باش کامل کارکنان عملیاتی آتش‌نشانی در ایام بارندگی خبر داد و اظهار کرد: در این راستا سازمان آتش‌نشانی در بخش شهری و روستایی بخشداران و دهیاران را موظف کردیم تا به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی افزود: در پی ورود سامانه بارشی قوی به استان و اخطاریه‌های سازمان هواشناسی از روز گذشته اقداماتی از جمله توزیع اخطاریه‌های هشدار دهنده طغیان رودخانه‌ها، نصب بنرهای هشدار دهنده در نوار ساحلی و همچنین اطلاع‌رسانی به اهالی نوار ساحلی خرم‌رود در راستای هشدار خطرات سیلاب و حفظ ایمنی شهروندان خرم‌آبادی در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خرم‌آباد تصریح کرد: مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی با شماره تلفن ۱۲۵ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت خبر حوادث احتمالی و خدمت‌رسانی به شهروندان می‌باشد.

به گزارش ایمنا، نصب نیوجرسی و ترمیم دیواره نوار ساحلی خرم رود و رودخانه کرگانه در پی ورود سامانه بارشی و به منظور جلوگیری از ورود آب رودخانه به خیابان‌ها، توسط عوامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد از دیگر اقدامات سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد می‌باشد.

کد خبر 654205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.