۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
توصیه هموطن مسی به مدیران چلسی!

انزو فرناندز، هافبک چلسی به باشگاه گفته است که مارسلو گایاردو، سرمربی سابق ریورپلاته، می‌تواند هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال چلسی، پس از اخراج گراهام پاتر، فرانک لمپارد را به صورت موقت به استمفوردبریج برگردانده اما همچنان به دنبال یک سرمربی دائمی است‌. انزو فرناندز به سران چلسی پیشنهاد داده تا مارسلو گایاردو را به تیم خود آورند.

این دو نفر، در ریورپلاته با هم کار کردند و این گایاردو بود که پس از ورود انزو به آکادمی ریور، سال ۲۰۱۹ به او فرصت بازی کردن داد. رسانه uol برزیل می‌نویسد که این بازیکن ۲۲ ساله همچنان سرمربی سابق خود را به عنوان یک "شخصیت پدری" می‌بیند و خوشحال خواهد شد که دوباره با او کار کند. بنابر گزارش‌ها، او به سران چلسی گفته تا گایاردو را به استمفوردبریج بیاورند.

رسانه برزیلی uol حتی تا آنجا پیش می‌رود که می‌گوید گایاردو "نزدیک" به انتصاب به عنوان سرمربی چلسی است این سرمربی ۴۷ ساله از زمان ترک ریور در ماه نوامبر، از دنیای مربیگری خارج شده است، اما گزارش‌ها در آرژانتین حاکی از آن است که او آماده بازگشت به عرصه مربیگری است و مطمئن است که پیشنهادی از چلسی را به دست خواهد آورد. گمان می‌رود که گایاردو از زمان خروجش از ریور، درحال یادگیری زبان انگلیسی بوده و می‌خواهد شانس خود را در لیگ‌برتر آزمایش کند.

این تصمیم، البته، به گایاردو یا فرناندز بستگی ندارد، بلکه به مدیران چلسی بستگی دارد. با توجه به اینکه گراهام پاتر به دلیل بی‌تجربه بودن اخراج شد و نام‌های برجسته‌ای مانند جولیان ناگلزمن و لوئیس انریکه در لیست تاد بولی قرار دارند، انتخاب مرد آرژانتینی کمی دشوار است. تصور می‌شود که انریکه هفته گذشته با نمایندگان چلسی در دیدارهای رو در رو، صحبت‌هایی انجام داده است.

انتصاب فرانک لمپارد به صورت موقت، باعث شد تا به تاد بولی و شرکای او فرصت داده شود تا گزینه‌های خود را ارزیابی کنند، البته که نام گایاردو نیز مورد بررسی تیم فنی آن‌ها قرار خواهد گرفت. در همین حال، فرناندز و هم‌تیمی‌هایش، در بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال‌مادرید را پیش رو دارند، و امشب در سانتیاگو برنابئو به مصاف حریف خواهند رفت.

کد خبر 654166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.