پیشرفت ۸۵ درصدی قبور خانواده‌های شهدای سیرجان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری سیرجان گفت: ساخت قبور مختص خانواده‌های معظم شهدا تاکنون بالغ بر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سعید خاتم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به توجه و رسیدگی به گلزار شهدای سیرجان توسط سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اظهار کرد: رسیدگی به گلزار شهدای سیرجان در برنامه‌های تدوین شده سازمان مدیریت آرامستان‌ها بود، در این راستا با همکاری معاونت شهرداری سیرجان تاکنون اقدامات مطلوبی انجام شده است.

وی افزود: از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده در گلزار شهدا، ساخت قبور مختص خانواده معظم شهدا بود، این پروژه تاکنون بالغ بر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: رفع معضل روشنایی گلزار شهدا همواره نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته و سازمان آرامستان‌ها با جانمایی برج‌های نور این معضل را رفع کرده است.

خاتم با تاکید بر اینکه از دیگر اقدامات سازمان می‌توان به رنگ‌آمیزی مبلمان گلزار شهدای سیرجان اشاره کرد، ادامه داد: خرید و نصب ۴۰۰ گلدان در کنار قبور مطهر شهدا اقدامی بود که فضای بصری این مکان مقدس را متفاوت کرده است.

وی گفت: بازسازی سردر ورودی گلزار شهدا به همت معاونت عمرانی شهرداری سیرجان اقدام دیگری بود که انجام شد.

خاتم افزود: علاوه بر اقدامات انجام شده توسط سازمان مدیریت آرامستان‌ها، طرح‌هایی نیز با همکاری معاونت عمرانی شهرداری سیرجان در گلزار شهدا در دست اقدام است که به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 654155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.