سرخابی‌ها و سپاهان در جمع ۲۰ باشگاه برتر قاره‌کهن +عکس

بر اساس آخرین بروزرسانی جدول امتیازات باشگاه‌های جهان، تیم الاتحاد عربستان در صدر باشگاه‌های آسیا قرار دارد؛ همچنین استقلال و پرسپولیس به‌همراه سپاهان از ایران در رده‌های هفتم، نهم و دوازدهم ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ جایگاه برترین باشگاه‌های جهان بروز شد و بر همین اساس باشگاه‌های آسیا نیز در آخرین رده‌بندی این قاره جایگاه‌شان دست‌خوش تغییراتی شد؛ باشگاه الاتحاد عربستان در این رده‌بندی با ۸۲.۴ امتیاز در صدر فهرست برترین باشگاه‌های آسیا قرار دارد.

در جایگاه دوم و سوم تیم‌های متمول الهلال و النصر عربستان ایستاده‌اند و رده چهارم نیز به دیگر تیم عربستانی یعنی الشباب اختصاص دارد تا هر چهار تیم برتر قاره آسیا از کشور عربستان‌سعودی باشند. همچنین اولسان‌هیوندای کره‌جنوبی و یوکاهاما اف‌مارینوس ژاپن در جایگاه پنجم و ششم قرار دارند.

استقلال ایران به‌عنوان بهترین باشگاه ایران با ۷۸ امتیاز روی جایگاه هفتم قرار گرفته و پس از سانفریس‌هیروشیما ژاپن، پرسپولیس ایران دومین باشگاه برتر ایران است که با ۷۷.۵ امتیاز در جایگاه هشتم آسیا ایستاده است. باشگاه سپاهان نیز به‌عنوان سومین نماینده برتر ایران با ۷۷ امتیاز به جایگاه دوازدهم رسیده است.

سرخابی‌ها و سپاهان در جمع ۲۰ باشگاه برتر قاره‌کهن +عکس

کد خبر 654153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.