نتیجه باورنکردنی را رقم‌ زدیم/ می دانم که چه بازی سختی در انتظار ما است

سرمربی منچستر سیتی پیروزی ۳ بر ۰ برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا را باورنکردنی خواند. او از کار سخت تیمش در دیدار برگشت گفت.

به گزارش ایمنا، منچستر سیتی در دیدار رفت برابر بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نمایش خیره کننده‌ای داشت و توانست با سه گل به پیروزی برسد.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار زیبا و با کیفیتی در لیگ قهرمانان اروپا بود. دو تیم یک مبارزه و رقابت پایاپا داشتند. بسیار خوشحالیم که توانستیم در این بازی بزرگ به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: رودری یک گل فوق العاده به ثمر رساند. ما به گل رسیدیم ولی با این حال تحرک زیاد جمال موسیالا و گنابری اجازه نداد تا کنترل بازی را به دست گیریم. بایرن مونیخ در ۱۵ دقیقه نخست تیم برتر میدان بود و فرصت‌های بسیار خوبی را هم خلق کرد که خوشبختانه دروازه ما باز نشد. بعد از آن بازی متعادل شد و در دقایق پایانی هم تیم ما بهتر ظاهر شد و دو گل دیگر هم زدیم.

سرمربی اسپانیایی سیتی در پایان گفت: یک نتیجه باورنکردنی را به دست آوردیم اما هنوز چیزی تمام نشده است؛ چرا که می‌دانم بازی برگشت در مونیخ چقدر سخت است. باید در بازی برگشت هم بسیار خوب باشیم تا کیفیت بالای بایرن مونیخ ما را غافلگیر نکند.

کد خبر 654120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.