ضرورت حضور گسترده گروه‌های مقاومت در مسجد الاقصی/نبرد با دشمن صهیونیستی سخت و شدید است

گروه‌های مقاومت فلسطین امروز نشستی را در شهر غزه به منظور بررسی آخرین تحولات فلسطین به ویژه تشدید تجاوزات و جنایات اشغالگران اسرائیلی علیه مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی برگزار کردند.

به گزارش ایمنا، گروه‌های مقاومت فلسطین در این نشست بر ضرورت حضور گسترده در مسجد الاقصی به ویژه در ده روز پایانی ماه مبارک رمضان به منظور دفاع از آن در برابر حملات و تعرضات شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی تاکید کردند.

گروه‌های مقاومت تاکید کردند: نبرد با دشمن صهیونیستی سخت و شدید است و مستلزم یکپارچه‌سازی تلاش‌ها برای پیروزی بر دشمن و به شکست کشاندن طرح‌ها و توطئه‌های آن است.

این گروه‌ها اعلام کردند: عملیات‌های قهرمانان اغوار و تل آویو و حملات راکتی به اراضی اشغالی از سمت غزه و لبنان و سوریه و خیزش مبارک فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ و درگیری‌های مسلحانه پی در پی در مناطق مختلف کرانه باختری بیانگر وحدت تمامی میادین علیه اشغالگران اسرائیلی است و قدرت ملت و امت را برای شکست دشمن غاصب به تصویر می‌کشد و ضعف و ناتوانی این رژیم را نشان می‌دهد و این پیروزی جدیدی برای ملت فلسطین در برابر صهیونیست‌های اشغالگر است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این بیانیه آمده است: تهدیدات دشمن صهیونیستی علیه ملت و مقاومت قهرمان فلسطین نه تنها ما را نمی‌ترساند، بلکه موجب تشدید مقاومت و خیزش فلسطینیان و شیوه‌های مختلف انتفاضه علیه رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان صهیونیست خواهد شد.

گروه‌های مقاومت تأکید کردند: دشمن صهیونیستی بهای جنایاتش را خواهد داد و ملت فلسطین درس‌هایی فراموش نشدنی در زمینه مقاومت، پایبندی به حقوق و دفاع از مسجد الاقصی به این رژیم خواهد داد.

این گروه‌ها از سراسر امت دعوت کردند همچون دژی مستحکم در برابر توطئه‌های دشمن غاصب صهیونیستی بایستند.

کد خبر 654027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.