سازمان بهزیستی نسبت به سایر دستگاه‌های اجرایی خدمات بیشتری ارائه می‌دهد

مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: سازمان بهزیستی نسبت به سایر دستگاه‌های اجرایی خدمات بیشتری ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نصیری امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم فروردین‌ماه_ در جلسه کمیته مدیریت عملکرد بهزیستی، اظهار کرد: سازمان بهزیستی نسبت به سایر دستگاه‌های اجرایی خدمات بیشتری ارائه می‌دهد و این موضوع به گواه آمار و اطلاعات و تعدد وظایف محول شده به خوبی قابل مشاهده است.

وی افزود: این مسئله در استان چهارمحال‌وبختیاری به خاطر شرایط خاص استان به صورت مضاعف است.

مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به لزوم آسیب‌شناسی وضع موجود، افزود: امتیازات کسب شده در سال گذشته بررسی و نقاط قوت آن تقویت و نسبت به رفع نقاط ضعف برای سال جدید برنامه‌ریزی شود.

وی ادامه داد: نشست هم‌اندیشی و تبیین طرح مهرواره در محضر ولی نعمتان و محله همدلی با حضور مدیران و نمایندگان اداره‌کل بهزیستی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج مستضعفان، بسیج محلات و مساجد آستان قدس رضوی و قرارگاه مردمی تحول اجتماعی برگزار شد.

نصیری با اشاره به اینکه بدون همکاری و مشارکت جهادی مردم، گفت: تحقق بسیاری از برنامه‌های محرومیت‌زدایی محقق نمی‌شود، بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی و همکاری گروه‌های جهادی به‌منظور ایجاد تعامل بین مراکز مثبت زندگی با مجموعه‌ها و کنشگران مردمی محله در راستای حل مسائل جامعه هدف از مهمترین اهداف مهرواره است.

وی افزود: تلاش می‌شود تا با اجرای صحیح این طرح گامی مهم در راستای امیدافزایی، تأمین نیازهای خرد مددجویان، تشکیل شوراها و شبکه‌های فعال محلات و دغدغه‌سازی و حساس‌سازی مجموعه‌ها و کنشگران مردمی محلات نسبت به جهت‌دهی نظام مسائل مددجویان تحت پوشش برداشته شود.

مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال‌وبختیاری
تصریح کرد: این طرح با همکاری و مشارکت بهزیستی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج مستضعفان و شرکای اجتماعی بهزیستی آغاز به کار کرده است و جامعه هدف مقیم در خانه‌های شبانه‌روزی نگهداری فرزندان، سالمندان، بیماران روانی مزمن شیرخوارگاه‌ها، مراکز بازتوانی و ترک اعتیاد، مراکز نگهداری معلولان و کلیه خانواده‌های دارای پرونده حمایتی در مراکز مثبت زندگی سراسر استان شامل این طرح خواهند شد.

کد خبر 653982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.