ساماندهی تابلوهای ترافیکی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌منظور افزایش ضریب ایمنی، تسریع و سهولت در رانندگی، ۳۵۰ مورد از تابلوهای ترافیکی سطح منطقه با هزینه‌ای بالغ بر شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار تعویض و تابلوهای جدید نصب شد.

به گزارش ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در ارتقای ایمنی معابر و بزرگراه‌ها اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ انضباط ترافیکی و نظم شهری در عبور و مرور وسایل نقلیه، طرح ساماندهی تابلوهای ترافیکی سطح منطقه ۹ در حال انجام است.

وی با تاکید بر ساماندهی کامل تابلوهای ترافیکی خیابان آتشگاه تصریح کرد: به منظور ارتقای سطح ایمنی در امور راهنمایی و رانندگی و افزایش جلوه بصری سیما و منظر شهری تمام تابلوهای فرسوده و مخدوش این خیابان تعویض شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌منظور روان‌سازی ترافیک، کاهش تصادفات و نظم‌دهی به تردد وسایل نقلیه، تابلوهای ترافیکی در خیابان‌های آیت‌الله اشرفی اصفهانی، میرزاطاهر شرقی و غربی و کندروی شهید خرازی تعویض و تابلوهای جدید نصب شده است.

وی با اشاره به ادامه ساماندهی تابلوهای ترافیکی افزود: به‌منظور افزایش ضریب ایمنی، تسریع و سهولت در رانندگی افراد ۳۵۰ مورد از تابلوهای ترافیکی سطح منطقه با هزینه‌ای بالغ بر شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار تعویض و تابلوهای جدید نصب شد.

کد خبر 653974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.