عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از ارتقای درجه شهرداری گنبدکاووس تا سنددار شدن یک میلیون هزار مترمربع از اراضی شهر آفتاب و آمادگی شهرداری شیراز برای مشارکت در احداث پارکینگ عمومی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

درجه شهرداری گنبدکاووس یک پله ارتقا یافت

سیدعلی اصغر موسوی، شهردار گنبدکاووس از ارتقای درجه این شهرداری از ۹ به ۱۰ خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این ارتقا که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده، زمینه رشد، توسعه و آبادانی بیشتر این شهر و افزایش جذب اعتبارات ملی، استانی و سرمایه‌گذاری‌ها را فراهم کند.

قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار ۳۸ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است

ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان مدیرت میادین شهرداری تهران با تأکید بر چهار اصل «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب»، «تنوع محصول و خدمات» و «رضایتمندی شهروندان» به عنوان مهم‌ترین اهداف این سازمان گفت: قیمت انواع میوه نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح خرده فروشی‌های پایتخت، ۳۸ درصد ارزان‌تر است.

سنددار شدن یک میلیون هزار مترمربع از اراضی شهر آفتاب

لطف‌اله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: سند مالکیت تک برگ برای یک میلیون مترمربع از مجموعه شهر آفتاب و ۵۰۳ هزار مترمربع برای شوارع شهرک ژاندارمری منطقه دو صادر شد.

آمادگی شهرداری برای مشارکت در احداث پارکینگ عمومی

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز با تأیید مشکل کمبود پارکینگ در این کلانشهر خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز از هرگونه سرمایه گذاری در زمینه احداث پارکینگ عمومی در این کلانشهر حمایت می‌کند.

تأمین امنیت شغلی ۹۲ کارگر پسماند شهرداری بجنورد پس از ۱۰ سال

جواد حمیدی، شهردار بجنورد از تأمین امنیت شغلی ۹۲ کارگر پسماند شهرداری بجنورد پس از ۱۰ سال انتظار و بلاتکلیفی خبر داد.

همه اِلمان‌ها تاییدیه کارشناسان را داشتند / احداث پارک ۶۰ هکتاری در کرمان

محمود ایرانمنش، معاون خدمات شهری شهردار کرمان گفت: یک مجموعه ۶۰ هکتاری که سال‌ها به عنوان معدن شن بوده، در دستور کار شهرداری است که آن را به پارک تبدیل کند و «پردیسان قائم دو» نام خواهد گرفت.

آماده‌باش آتش‌نشانی دزفول برای مواجهه با سیلاب احتمالی

روح‌الله بهشتی‌فرد، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از آماده‌باش تمامی نیروهای ستادی و عملیاتی این سازمان برای مواجهه با سیل و خطرات ناشی از بارندگی‌های احتمالی در پی اعلام هشدار سطح قرمز اداره‌کل هواشناسی خوزستان خبر داد.

کد خبر 653947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.