ایرادات جزئی طرح ساماندهی کارکنان / ابلاغ پس از جلب نظر شورای نگهبان

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ایرادات وارد شده به طرح ساماندهی کارکنان دولت را جزئی و قابل رفع دانست و گفت: طرح با رفع ایرادات و جلب نظر شورای نگهبان برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، اظهار کرد: طرح ساماندهی کارکنان نیز همچون همه طرح‌های دیگر که چندین نوبت بین شورای نگهبان، هیئت عالی نظارت و مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت و برگشت داده شد و شورای نگهبان ایراداتی به این طرح وارد کرده است که عمده آنها جزئی هستند.

وی با اشاره به ایرادات وارد شده به این طرح افزود: در کمیسیون نیز نظراتی پیرامون کیفیت قرارداد آینده با کارکنان دولت برای خروج از شرکت‌های واسطه‌ای مطرح است این ایرادات در کمیسیون اجتماعی حل خواهد شد.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برخی ایرادات از جمله فصل ۷۵ که هیئت عالی نظارت مطرح و شورای نگهبان نیز به استناد نامه هیئت عالی نظارت آن را تأیید کرد باید با همکاری و هم‌اندیشی مجلس، شورای نگهبان و هیئت مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تأمین منابع مالی لازم برای اجرای طرح حل شود.

وی ایرادات این طرح را قابل رفع دانست و گفت: کمیسیون با قوت و قدرت در حال بررسی ایرادات این طرح است تا نظر شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت جلب شود.

حجت‌الاسلام نقدعلی اظهار امیدواری کرد: این طرح با رفع ایرادات وارد شده، قطعی و اجرایی شود.

وی ادامه داد: با رفع ایرادات و جلب نظر شورای نگبهان این طرح برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 653920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.