شکایت باشگاه سپاهان از مدیرعامل پرسپولیس به کمیته انضباطی

شنیده می‌شود باشگاه سپاهان به دلیل اظهارات شب گذشته مدیرعامل پرسپولیس، از وی به کمیته انضباطی شکایت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته و در بخشی از برنامه فوتبال برتر رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از طریق گفت‌وگوی تلفنی با برنامه، درخصوص روند اعطای مجوز حرفه‌ای این باشگاه و مطالبات رادوشویچ گلر سابق این تیم صحبت‌هایی را مطرح کرد. اما بخش دیگری از صحبت‌های مدیرعامل قرمزها درباره حواشی دیدار تراکتور و سپاهان بود.

رضا درویش با کنایه به محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان گفت: جالب است که مدیری با لپ‌تاب به رختکن داورها رفته است. این زنگ خطری برای چند روز آخر بازی‌ها است و آن‌هایی در هیئت رئیسه و خاله‌خوانده و عمه‌خوانده این و آن هستند، دسترسی بیشتر و ارتباطات نزدیک‌تری دارند که شاید در نتایج تأثیرگذار باشد.

وی افزود: باید از بازیکنان و کادر فنی هم تشکر کنم. باید پول آن‌ها را می‌دادیم اما همه آن‌ها گفتند که ابتدا بدهی‌ها را بدهید تا مشکلی بابت مجوز حرفه‌ای به وجود نیاید.

بعد از مطرح کردن این صحبت‌ها از باشگاه سپاهان خبر می‌رسد که طلایی‌پوشان شکایتی را علیه رضا درویش در کمیته انضباطی تنظیم کرده‌اند و خواستار پاسخگویی وی درخصوص اتهامات مطرح شده علیه مدیرعامل سپاهان هستند.

باید دید حاشیه‌ای که قرمزها در هفته‌های حساس و منتهی به پایان لیگ برتر مجدد آن را به راه انداخته‌اند، به کجا خواهد رسید.

کد خبر 653910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.