اولین حضور پاراوزنه‌برداری زنان ایران در بازی‌های پاراآسیایی

نایب رئیس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولان از حضور زنان وزنه‌بردار در بازی‌های پاراآسیایی هانگژوی چین خبر داد و گفت: زنان وزنه‌بردار کشورمان برای اولین‌بار در این رویداد مهم شرکت خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، مژگان نصیری با اشاره به وضعیت تیم ملی پاراوزنه برداری زنان اظهار کرد: بعد از مسابقات پاراوزنه‌برداری زنان قهرمانی کشور که بهمن سال گذشته زیر نظر کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار شد، چهار نفر از زنان پاراوزنه‌بردار که بالاترین رکورد را به ثبت رسانده بودند با تأیید کمیته فنی فدراسیون جانبازان و معلولان به اردوی آماده‌سازی بازی‌های پاراآسیایی هانگژوی چین دعوت شدند. این پاراوزنه‌برداران زیر نظر مربیان تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد که پس از حضور در چند مرحله اردو، بهترین پاراوزنه‌برداران که بالاترین رکورد را به ثبت رسانده باشند با نظر کادر فنی و ستاد بازی‌ها برای هانگژوی چین انتخاب خواهند شد.

وی افزود: مهدیه محمدیان، زینب یعقوبی، زهرا آقایی و نیکو روزبهانی به عنوان چهار پاراوزنه‌بردار دعوت شده به اردوی آماده سازی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو هستند. به جز این نفرات، پاراوزنه‌برداران دیگری که در اردوهای غیرمتمرکز رکورد مدنظر کادر فنی و ستاد بازی‌های پاراآسیایی را به ثبت برسانند، شرایط حضورشان در تیم ملی فراهم خواهد شد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولان در پایان پیرامون این پرسش که آیا تا زمان اعزام به هانگژو برای زنان پاراوزنه‌بردار اردوی برون‌مرزی نیز پیش‌بینی شده یا خیر؟، خاطرنشان کرد: در حال حاضر به جز برگزاری اردوهای داخلی، برنامه دیگری برای زنان پاراوزنه‌بردار پیش‌بینی نشده است.

کد خبر 653909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.