اولویت‌بندی بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه‌ عمرانی در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: ۱۲ هزار میلیارد تومان از بودجه ۱۴۰۲ مربوط به پروژه‌های عمرانی دارای زمان و مکان و آغاز و پایان مشخص است که در چهار مقطع سه ماهه اولویت‌بندی شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بر اساس اولویت از ابتدای امسال اجرا می‌شود.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بودجه ۲۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: حدود پنج هزار میلیارد تومان این بودجه در بخش جاری و ۱۵ هزار میلیارد باقی‌مانده مربوط به پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی است.

وی افزود: ۱۲ هزار میلیارد تومان از بودجه ۱۴۰۲ به پروژه‌های عمرانی دارای زمان و مکان و آغاز و پایان مشخص در چهار مقطع سه ماهه تخصیص داده شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، از ابتدای سال جاری آغاز می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر از مجموع ۱۲ هزار میلیارد پروژه، حدود ۳,۶۰۰ میلیارد تومان در سه ماهه نخست آماده آغاز به‌کار بوده و برای سه ماهه دوم حدود ۴,۳۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیش بینی می‌شود طی سه ماهه سوم امسال بیشتر پروژه‌ها فعال و به‌دنبال آن بحث اجرا و نظارت نیز عملیاتی شود، خاطر نشان کرد: این موضوع به بخش‌های اجرایی کمک می‌کند تا بر اساس اولویت، پروژه‌هایی که طرح آن آماده نشده است، پیگیری و طرح آن هرچه سریع‌تر آماده یا پروژه‌هایی که به مقدمات، آزادسازی و تملکات نیاز دارد، انجام شود.

ابراهیمی گفت: امیدواریم با این رویکرد چرخ شهرداری این کلان‌شهر با آهنگی مناسب در تمام بخش‌ها بچرخد.

وی با اشاره به اینکه طرح پروژه‌ها در بودجه ۱۴۰۲ از نیمه دوم سال گذشته آغاز شده است، تاکید کرد: آماده شدن طرح این پروژه‌ها منجر به جلو بودن آن در بحث اجرا است و وقتی بدانیم چه میزان پروژه در سه ماه نخست آغاز می‌شود، می‌توانیم منابع را تأمین کنیم و به پرداخت‌ها نیز نظم دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تاکید کرد: قطار شهری، رینگ چهارم، پروژه‌های شاخص شهری و محله محور در اولویت اجرا است.

کد خبر 653880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.