بندهای قانون باغات اصلاح می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اصلاح یکی از بندهای قانون مربوط به باغات، نخستین مبحثی است که امروز (سه‌شنبه) در جلسه علنی شورای پایتخت بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم فروردین‌ماه_ در حاشیه یکصدوسی‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاح یکی از بندهای قانون مربوط به باغات نخستین مبحثی است که در جلسه امروز بررسی می‌شود، طرحی که پیش از این در شورای عالی استان‌ها تصویب اما برای اجرا آن با مشکلاتی مواجه شد، از این‌رو قرار شد در قالب یک طرح یک فوریت مطرح شود و مورد بررسی قرار گیرد که در صورت تصویب، برای بررسی نهایی و تکمیل یک فوریت آن در صحن شورا مطرح خواهد شد.

وی با بیان اینکه گزارش‌های حسابرسی در جلسات آینده بررسی می‌شود، افزود: در جلسه قبل شورای ششم تهران موضوع انتقال وسایل مستعمل به مؤسسات خیریه و عام‌المنفعه و مراکز دولتی مطرح شد که امروز باید لیست این تجهیزات ارائه و تأیید شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: موضوع تردد وسایل نقلیه سنگین در بعضی از معابر شهر باید در شورا مطرح و مجوز لازم داده شود؛ وقتی شورا تصمیمی بگیرد، شهرداری می‌تواند کار را انجام دهد و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک باید آن را تنظیم کند و به سازمان‌های مربوطه ارجاع دهد.

وی با اشاره به فعال نشدن سرویس مدارس استثنایی گفت: شهرداری باید توان ارائه خدمت برای سرویس‌دهی به دانش‌آموزان استثنایی را داشته باشد، البته این سرویس‌دهی جزو وظایف شهرداری نیست اما موضوع را پیگیری می‌کنیم، زیرا زمانی که شورای اسلامی شهر تصمیم بگیرد، معاونت حمل‌ونقل آن را تنظیم می‌کند و اتوبوسرانی یا تاکسیرانی انجام می‌دهد.

کد خبر 653875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.