ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برابر منچسترسیتی

بایرن مونیخ در دیداری حساس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، قهرمانان انگلیس و آلمان روز سه‌شنبه در اتحاد به مصاف هم می‌روند. منچسترسیتی در اولین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بایرن مونیخ است.

تیم توماس توخل احتمالاً بدون حضور یک مهاجم شش‌دانگ برابر منچسترسیتی قرار گیرد. اریک ماکسیم چوپو موتینگ به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو بازی برابر سیتیزن‌ها را از دست داده است و همین موضوع می‌تواند در فاز حمله نماینده آلمان را دچار مشکل کند.

اگرچه در دیدار برابر فرایبورگ از سرژ گنبری به عنوان مهاجم مرکزی استفاده شد، اما توماس مولر نیز پیش از این سابقه بازی در این پست را داشته است.

انتظار می‌رود لئون گورتزکا پس از استراحت مقابل فرایبورگ به میادین بازگردد و جمال موسیالا نیز می‌تواند در کنار توماس مولر، زوج خوبی را برای بازی‌سازی و به‌هم ریختن نظم دفاعی منچسترسیتی تشکیل دهد.

عملکرد اخیر سادیو مانه ممکن است باعث شود تا این بازیکن در دیدار حساس برابر سیتی جای خود را به کینگزلی کومان بدهد. این ستاره فرانسوی در دیدار برابر پاریس گل بسیار مهمی به ثمر رساند و شاید بتواند فرم بسیار خوب خود را تکرار کند.

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ:

زومر، پاوارد، د لیخت، اوپامکانو، دیویس، گورتزکا، کیمیش، سانه، موسیالا، کومان و مولر.

کد خبر 653811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.