فتح‌الله‌زاده: بیانیه سازمان خصوصی‌سازی باعث نابودی استقلال شد + فیلم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: سازمان خصوصی‌سازی با بیانیه‌ خود استقلال را نابود کرد و دیگر راهی برای بیرون آمدن از این شرایط وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته‌ها است که موضوعاتی همچون باشگاه استقلال، طلب آندره‌آ استراماچونی، علی فتح‌الله‌زاده و حذف از لیگ قهرمانان آسیا نقل محافل فوتبالی شده است؛ این آش به‌قدری شور شده که پای سازمان خصوصی‌سازی همچنین وزارت ورزش‌وجوانان نیز به ماجرا باز شده است تا بلکه آبی‌های پایتخت را از این منجلاب نجات دهند.

ماه‌ها قبل که علی فتح‌الله‌زاده به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال انتخاب شد، بسیاری بر این باور بودند که او می‌تواند مشکلات استقلال را برطرف می‌کند تا این تیم پرطرفدار نه‌تنها قهرمانی دوباره در لیگ برتر، بلکه سومین قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند اما این روزها آواری بر سر تمام استقلالی‌ها فرو ریخته است که آن‌ها اکنون آرزو می‌کنند ای‌کاش فتح‌الله‌زاده هیچ‌گاه برنمی‌گشت.

مدیرعامل استقلال که هفته گذشته میهمان یک برنامه تلویزیونی بود، امشب بار دیگر و البته تلفنی با مخاطبان این برنامه به گفت‌وگو پرداخت و حرف‌های جدیدی زد؛ فتح‌الله‌زاده سازمان خصوصی‌سازی را مقصر قلمداد کرد و مدعی شد بیانیه‌های آن‌ها استقلال را به مرز نابودی کشاند.

در ادامه بخشی از صحبت‌های علی فتح‌الله‌زاده را می‌بینید:

کد خبر 653802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.