جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان، یک المپیاد منظم و هدفمند شهری است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان را یک المپیاد شهری دانست و گفت: این مسابقات از نظر نحوه اجرا از سطح بالایی برخوردار است و طبق گزارش‌های ارائه شده نسبت به گذشته از نظر سازماندهی، کیفیت بسیار بالاتری پیدا کرده است.

جواد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره با برگزاری بیست‌ودومین دوره مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان که در ۲۸ رشته ورزشی در حال برگزاری است، اظهار کرد: ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران، باید بگوییم استقبال بسیار پررنگی را از سوی هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران رشته‌های مختلف شاهد هستیم و این جام، پرشور و باشکوه، به همت معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و مشارکت و همکاری هیئت‌های ورزشی استان به صورت منظم و با کیفیت بسیار خوبی در سطح شهر در حال برگزاری است.

وی افزود: تعداد ورزشکاران شرکت‌کننده در این جام نشان می‌دهد که جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در واقع المپیاد شهری است.

جام مولای عرشیان با هم افزایی کیفیت فراوانی داشت

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان درباره کیفیت برگزاری این مسابقات در رشته‌های مختلف و متنوع ورزشی گفت: این مسابقات به لحاظ نحوه اجرا از سطح بالایی برخوردار است و خوشبختانه با هم‌افزایی و مشارکت همه‌جانبه ارکان مختلف همه ساله از نظر سازماندهی و کیفیت بسیار بالا برخوردار است و در فضای جامعه و ایجاد شور و نشاط بین آحاد مردم تأثیر بسزایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: تنوع در رشته‌های جام بیست‌ودوم، امکان حضور همه ورزشکاران اصفهانی و علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف را فراهم کرده است و همین موضوع عامل شور و نشاط رقابت‌ها شده است.

کد خبر 653779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.