پیروزی خانگی وایکام‌واندرز در حضور ۱۳ دقیقه‌ای رایان تفضلی

یاران رایان تفضلی امشب بیست و یکم فروردین‌ماه در هفته چهل‌ویکم رقابت‌های لیگ وان انگلیس با نتیجه دو بر صفر از سد فارست‌گرین عبور کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال وایکام‌واندرز از ساعت ۱۷:۳۰ امروز _دوشنبه بیست‌ویکم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در برابر فارست‌گرین قرار گرفت و موفق شد دو بر صفر به پیروزی دست پیدا کند؛ این دیدار در قالب هفته چهل‌ویکم لیگ‌وان انگلیس در ورزشگاه آدامز پارک برگزار می‌شد و به‌کام یاران رایان تفضلی به پایان رسید.

گل‌های وایکام‌واندرز دقیقه ۹ توسط چم کمبپل و دقیقه ۵۲ به‌وسیله چارلی ساوج (گل‌به‌خودی) به‌ثمر رسید؛ رایان تفضلی مدافع بلندقامت و ایرانی‌الاصل وایکام‌واندرز این دیدار را از روی نیمکت آغاز کرد و دقیقه ۷۹ به‌جای جک گریمر وارد زمین شد تا فرصت ۱۳-۱۴ دقیقه‌ای برای بازی‌کردن پیدا کند و آمار بازی‌هایش را در فصل جاری به ۲۱ رساند.

تفضلی پس از بازی در هفته سی‌ام لیگ دسته‌یک انگلیس دچار مصدومیت شدیدی شد و به‌مدت نسبتاً طولانی از میادین دور بود تا اینکه پس از هفت‌هفته با پایان یافتن مصدومیتش و سپری‌کردن دوران نقاهت بار دیگر برای وایکام‌واندرز به میدان برود اما در مجموع فصل خوبی را تا به اینجا تجربه نکرده است.

کد خبر 653777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.