قرارداد قرضی مهدی قایدی و بدهی تصاعدی به اماراتی‌ها دردسر بعدی استقلال!

باشگاه استقلال باید بابت انتقال قرضی مهدی قایدی مبلغ یک‌میلیون درهم به شباب‌الاهلی امارات پرداخت کند و درصورتی‌که این مبلغ پرداخت نشود به ازای هر ماه دیرکرد پنج درصد به آن اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی قایدی وینگر ریزقامت و سرعتی تیم فوتبال استقلال که ستاره آبی‌های پایتخت در فصل جاری به ویژه ۱۰ دیدار اخیر بوده است ابتدای فصل توسط مدیران قبلی و پس از اینکه به شباب‌الاهلی امارات فروخته شد با قراردادی قرضی به تهران بازگشت تا دین خود را به استقلال ادا کند و همراه استقلال دومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر را به‌دست بیاورد.

اما در ماجرای انتقال وی، باشگاه شباب‌الاهلی در ابتدای فصل در ازای دریافت یک‌میلیون درهم اجازه انتقال قرضی مهدی قایدی به باشگاه استقلال را صادر کرد اما با گذشت مدت زیادی از موعد مقرر، آبی‌ها هنوز پول رضایت‌نامه این بازیکن را پرداخت نکرده‌اند و هر ماه که پول انتقال قرضی مهدی قایدی پرداخت نشود، آبی‌ها با پنج درصد جریمه دیرکرد روبه‌رو می‌شوند.

همین مسئله نگرانی‌های شدیدی برای هواداران استقلال ایجاد می‌کند که ممکن است باتوجه به این بند عجیب در قرارداد قرضی بین استقلال و شباب‌الاهلی، جریمه‌های سنگین‌تری به‌علت حضور قرضی مهدی قایدی در ترکیب قهرمان ایران، در انتظار آبی‌ها باشد. آن‌هم درحالی‌که فعلاً استقلالی‌ها درگیر پرداخت مطالبات استراماچونی هستند اما اگر قرارداد مهدی قایدی را جدی نگیرند باشگاه استقلال با دردسری به‌مراتب بزرگ‌تر روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 653763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.