دپوی لوازم خانگی قاچاق ۲۰ میلیاردی در یک انبار متروکه

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۳۰ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال که در یک انبار متروکه دپو شده بود، خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی لوازم خانگی قاچاق در انباری متروکه واقع در حاشیه شهر اصفهان، موضوع را به صورت ویژه دنبال کردند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع در هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از محل بازدید کردند و در بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد تمام لوازم خانگی موجود در این انبار به صورت عرضه خارج از شبکه و مشمول جرم قاچاق هستند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۳۲۰ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق شامل ۱۵۷ دستگاه اجاق گاز فردار، ۳۰ دستگاه گاز صفحه‌ای، ۱۲۱ دستگاه یخچال و فریزر و ۱۲ دستگاه ماشین لباس‌شویی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کالاها را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت کالاهای مکشوفه توقیف، محل با دستور مرجع قضائی پلمب و پرونده برای رسیدگی قانونی متهمان تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

کد خبر 653746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.