آسفالت بیش از ۲۳۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر

شهردار قرچک گفت: سال گذشته بیش از ۲۳۰ هزار و ۲۸۵ مترمربع از معابر سطح شهر با اعتباری بالغ‌ بر ۵۰ میلیارد تومان لکه‌گیری و آسفالت شد.

محسن خرمی‌شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از آسفالت بیش از ۲۳۰ هزار مترمربع از معابر قرچک در سال ۱۴۰۱ خبر داد و اظهار کرد: لکه‌گیری و آسفالت معابر و میدان‌ها جهت تردد وسایل نقلیه و تسهیل در رفت‌وآمد یکی از مهم‌ترین اقدامات مدیریت شهری در سال گذشته بود که این مهم به ثمر نشست.

وی افزود: با وجود مشکلات فراوان بر سر راه آسفالت معابر شهری از جمله فعالیت‌های نیمه‌کاره ادارات خدمات‌رسان و حفاری‌های مکرر سطح شهر، زیرسازی، آسفالت و لکه‌گیری سطح شهر انجام شد.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: سال گذشته یکی از فعالیت‌های مهم مدیریت شهری لکه‌گیری آسفالت بود و موفق شدیم آسفالت بیش از ۲۳۰ هزار و ۲۸۵ مترمربع از معابر و میدان‌ها را با اعتباری بالغ‌ بر ۵۰ میلیارد تومان انجام دهیم که بیشتر این اقدامات در مناطق کم برخوردار بود.

خرمی‌شریف خدمت‌رسانی به شهروندان را یکی از اولویت‌های کاری مدیریت شهری دانست و تاکید کرد: امید می‌رود سال جدید بتوانیم به تعهدات خود در خصوص آسفالت محلات و معابر شهر عمل و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.

کد خبر 653709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.