کمک‌های بلاعوض ونکوور به حمایت‌های اجتماعی شهر

شورای شهر ونکوور کانادا از تصویب ۶.۲ میلیون دلار کمک مالی بلاعوض برای حمایت از ابتکارات اجتماعی خبر داد که عدالت، ایمنی و شمولیت را ترویج می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر ونکوور پرداخت بیش از ۶.۲ میلیون دلار کمک مالی بلاعوض را برای حمایت از ابتکاراتی اجتماعی به تصویب رساند که عدالت، ایمنی و شمولیت را ترویج می‌کند و به رفاه اجاره‌دهندگان شهر منجر می‌شود. این مبلغ شامل پنج‌میلیون و ۳۸۰ هزار دلار کمک‌های اجتماعی و ۸۲۵ هزار دلار کمک مالی به سازمان‌های ساماندهی املاک استیجاری می‌شود.

شورا توضیح داد که کمک‌های مالی خدمات اجاره‌ای شامل کمک ۷۵۰ هزار دلاری به ۲۰ سازمان غیرانتفاعی برای ارائه برنامه‌ها و خدمات مهمی مانند مشاوره حقوقی، وکالت و آموزش در مورد حقوق مستأجر به مستأجران ونکوور و کمک هزینه ۷۵ هزار دلاری به سازمان‌های ساماندهی امور املاک استیجاری می‌شود که این سرمایه‌گذاری با هدف توانمندسازی مستأجران برای درک و پیگیری حقوق و حفظ مسکن خود به‌منظور هم‌سویی با تعهد ونکوور برای افزایش مزایای اجاره مسکن برای مستأجران شهر انجام گرفته است.

شورای شهر مطرح کرد که سرمایه‌گذاری‌های انجام‌گرفته با استراتژی شهر سالم و چندین طرح مرتبط به هم از جمله آشتی با شهر (طرحی با تمرکز بر شایستگی فرهنگی، تقویت روابط و تصمیم‌گیری مؤثر در ارائه خدمات شهری و برقراری روابط مستمر با همه جوامع شهر)، استراتژی مراقبت از کودکان (با هدف حمایت از کودکان برای دسترسی به سیستم جدید جهانی)، چهارچوب عدالت اجتماعی شهر، طرح مقابله با نژادپرستی و طرح حمایت از مستأجران برای حفظ مسکن خود در یک راستا قرار دارد.

کمک‌های بلاعوض ونکوور به حمایت‌های اجتماعی شهر

شورای شهر توضیح داد که از طریق برنامه کمک‌های مالی سیاست اجتماعی، ۱۰۵ گروه غیرانتفاعی برای برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌ها بودجه دریافت خواهند کرد. این کمک‌های بلاعوض ایمنی و امنیت را برای جوامع مستحق برابری افزایش می‌دهد، از توسعه اجتماعی در سراسر شهر حمایت می‌کند، دسترسی عادلانه به خدمات و حمایت‌های لازم را تضمین می‌کند و خدمات مراقبت از کودکان دارای مجوز را ارتقا می‌دهد.

شورا افزود که این سرمایه‌گذاری از سازمان‌های غیرانتفاعی برای ارائه خدمات و برنامه‌های حیاتی به جامعه حمایت می‌کند و شهری قابل زندگی برای ساکنان ونکوور فراهم می‌آورد که این امکان با ایجاد شبکه‌های حمایتی پیرامون اعضای جامعه از دوران کودکی و نوجوانی تا بزرگسالی فراهم شده است.

شورای شهر ونکوور خاطرنشان کرد که با این اقدام، شورای شهر می‌تواند در همکاری با سایر نهادهای مربوطه، فضایی در جامعه ایجاد کند که مردم بتوانند برای دوستی، حمایت و رفاه به آن مراجعه کنند.

کد خبر 653610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.