برگزاری مسابقات ورزشی موجب افزایش نشاط در جامعه می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه مسابقات فوتسال جام رمضان محلات این شهر با حضور ۷۸ تیم در حال برگزاری است، گفت: برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی در محلات، موجب افزایش شادی و نشاط در جامعه و کشف استعدادهای ناب از بین نوجوانان و جوانان می‌شود.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان محلات رشت با حضور ۷۸ تیم در ۲۶ گروه سه تیمی در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی هر شب از ساعت ۲۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰ برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، تربیت‌بدنی سپاه قدس گیلان، تربیت‌بدنی سپاه مرکزی رشت، اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال گیلان برگزار می‌شود و تماشای آن برای عموم شهروندان رایگان است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه مسابقات فوتسال جام محلات رشت با بهره‌گیری از تجارب ادوار گذشته، امسال با شکل و نظم بهتری در حال برگزاری است، تصریح کرد: مسابقات فوتسال طرفداران زیادی در رشت دارد و امسال نیز مورد استقبال بسیار خوب شهروندان این شهر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی در محلات، موجب افزایش شادی و نشاط جامعه و کشف استعدادهای ناب ورزشی از بین نوجوانان و جوانان می‌شود.

واثق‌کارگرنیا خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت همواره به دنبال آن است تا نسبت به تمام رشته‌های ورزشی نگاه ویژه داشته باشد و با برگزاری مسابقات مختلف در این شهر، بین شهروندان شور و نشاط ایجاد کند.

به گزارش ایمنا، شهر رشت مرکز استان گیلان ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول شبانه‌روز این جمعیت به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد.

کد خبر 653583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.