شهروندسپاری گامی عملی در راستای افزایش رضایت شهروندان

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری بیرجند شهروندسپاری را زمینه تکریم ارباب رجوع و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان دانست و گفت: رویکرد اصلی مجموعه مدیریت شهری در این دوره افزایش کیفیت زندگی شهروندان است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری بیرجند، غلامرضا یونسی اظهار کرد: با توجه به دستور شهردار، اجرای پروژه شهروندسپاری و ارتقای سیستم شهرسازی از سرای ۸ به سرای ۱۰ در سال جدید در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی افزود: با این اقدام گام اساسی و عملی جهت ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، تکریم ارباب رجوع، تسریع در انجام امور مراجعان به شهرداری و افزایش رضایتمندی آنها انجام خواهد شد.

رئیس کمیته شهر هوشمند شهرداری خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه شهروندان بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت آنلاین تمام مراحل دریافت پاسخ استعلام از شهرداری را طی خواهند کرد.

یونسی شهروندسپاری را زمینه تکریم ارباب رجوع و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان دانست و اضافه کرد: رویکرد اصلی مجموعه مدیریت شهری در این دوره افزایش کیفیت زندگی شهروندان است.

کد خبر 653547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.