آماده‌باش ۳۸۰۰ دستگاه تاکسی برای خدمت‌رسانی در شب‌های قدر

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از آماده‌باش ۳۸۰۰ دستگاه تاکسی در اطراف حرم مطهر جهت خدمت‌رسانی به زائران، مجاوران و خادمان بارگاه منور رضوی در شب‌های قدر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی اظهار کرد: در شب‌های قدر ناوگان تاکسی‌رانی در خطوط اطراف حرم مطهر، شبکه‌های بی‌سیم، مبادی ورودی شهر و دیگر ناوگان هسته مرکزی شهر در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: دو هزار دستگاه تاکسی در شبکه‌های بی‌سیم ۱۳۳، ۱۸۲۹، ۱۸۳۰ و ۵۰۰ دستگاه تاکسی در خطوط اطراف حرم مطهر، ۵۰۰ دستگاه از ناوگان گردشی در اطراف حرم مطهر و ۸۰۰ دستگاه تاکسی در مبادی ورودی شهر به منظور انتقال زائران به سمت حرم مطهر، آماده خدمت‌رسانی به زائران در لیالی قدر هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: همچنین ۹۴ نفر از نیروهای نظارتی و اجرایی سازمان تاکسیرانی به همراه ۱۷ بازرس و سر بازرس در گشت خودرویی، ۱۲۰ اپراتور پاسخگو در شبکه‌های بی‌سیم، یک نفر در نظارت تصویری و سه گشت موتوری در سطح شهر مسئول نظارت بر خدمت‌رسانی ناوگان تاکسیرانی در این شب‌ها هستند.

محبی ادامه داد: کیوسک رسیدگی به شکایات شهروندی در میدان بیت‌المقدس آماده دریافت و رسیدگی به شکایات احتمالی زائرین است.

کد خبر 653543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.