اصلاح نرخ کرایه حمل‌نقل عمومی تهران بررسی شد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اصلاح نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی امروز (یکشنبه) در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر تهران قرار داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _یکشنبه بیستم فروردین‌ماه_ در یکصدوسی‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات این جلسه اظهار کرد: اصلاح نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر تهران قرار داشت.

وی افزود: کمیته تطبیق قوانین فرمانداری تهران پیشنهادی درباره کاهش نرخ کرایه‌ها مطرح کرد که این موضوع در کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر بررسی و اصلاحات جزئی نیز لحاظ شد و امروز در جلسه علنی تصویب و نرخ کرایه‌ها اندکی کاهش یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: درباره بهای کارشناسی خدمات الکترونیک شهر پیشنهادهای کاهشی ارائه شده بود که در جلسه امروز بررسی و تصویب شد.

وی تصریح کرد: شهرداری پایتخت اموال مستعمل را که به اسقاط نیاز دارد، باید بررسی کند، از شورای اسلامی شهر نیز برای دریافت مجوز درخواست کرده بودند که این اموال به شهرهایی که دچار آسیب می‌شوند، هبه شود و سقف یک میلیارد تومان برای این موضوع در نظر گرفته شده بود، اما در این لایحه ابهاماتی وجود داشت و قرار شد تا روز سه‌شنبه، مقداری که تاکنون داده شده است معلوم و در جلسه علنی در این مورد تصمیم‌گیری شود.

چمران تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر تهران طرح یک‌فوریتی با عنوان الزام شهرداری تهران به ارائه برنامه‌های اجرایی و عملیاتی مدیریت شهری در راستای کاهش تورم و افزایش تولید را امضا کردند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ با عنوان نام رشد تولید و کاهش تورم از سوی مقام معظم رهبری ادامه داد: شهرداری در این زمینه می‌تواند نقش مهمی داشته باشد و تمام اعضای شورای اسلامی شهر تهران با امضای طرح مذکور می‌خواهند شهرداری برنامه‌های عملیاتی را ارائه دهد.

به گزارش ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران به یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران به ارائه برنامه‌های اجرایی و عملیاتی مدیریت شهری در راستای کاهش تورم و افزایش تولید» رأی مثبت دادند.

کد خبر 653465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.