عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از افزایش ۲۱۴ درصدی بودجه شهرداری تبریز در سال جاری تا اجرای مرحله دوم طرح واکسیناسیون هپاتیت کارگران شهرداری ملایر و انصراف اصغری از نامزدی برای تصدی پست شهردار مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بودجه شهرداری تبریز در سال جاری ۲۱۴ درصد افزایش یافته است

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز گفت: بودجه ۲۰ هزار میلیارد تومانی سال جاری شهرداری نسبت به بودجه سال گذشته ۲۱۴ درصد افزایش یافته است.

بودجه شهرداری خمین ۱۰۰ درصد محقق شد

حمید احمدی، شهردار خمین گفت: بودجه یک‌هزار و ۹۹۷ میلیارد ریالی شهرداری خمین در سال گذشته ۱۰۰ درصد محقق شد.

انصراف اصغری از نامزدی برای تصدی پست شهردار مشهد

جواد اصغری، سرپرست شهرداری مشهد از نامزدی برای تصدی پست شهردار مشهد انصراف داد.

اجرای مرحله دوم طرح واکسیناسیون هپاتیت کارگران شهرداری ملایر

مجتبی داوری، معاون خدمات شهری شهرداری ملایر از آغاز طرح واکسیناسیون هپاتیت کارگران با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این اقدام نشان داد که شهرداری ملایر به شهر و موضوعات آن تنها نگاه سخت‌افزاری ندارد.

توسعه متوازن مناطق شهری مبنای برنامه‌های شهرداری ابهر

رضا حیدری، شهردار ابهر توسعه متوازن مناطق شهری را محور و مبنای برنامه‌های شهرداری دانست و گفت: تذکرات و هشدارهای مردم را با جان و دل خریدار هستیم.

روند صدور پروانه ساختمانی در بندرعباس کاهش می‌یابد

اصغر حسین پور، معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس گفت: روند صدور پروانه ساختمانی متقاضیان به صورت مرحله‌ای کاهش می‌یابد.

لزوم تکمیل پروژه‌های شهری اهواز / سرقت اموال عمومی، امان شهر را بریده است

علی شمسی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به چرایی اجرای پروژه‌های کوچک گفت: ما به این میکرو پروژه‌ها افتخار می‌کنیم زیرا همه این کارها را جمع کردیم و اگر این کار انجام نمی‌شد پیمانکار پروژه‌ها، مدام پول را می‌دوشید؛ باید کارها تکمیل شوند تا بشود دو سه کار بزرگ برای شهر انجام داد.

کد خبر 653451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.