پاسخ مثبت شورای اسلامی شهر به استفساریه تمدید پروانه هتل‌سازی

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان دستور جلسات بررسی شده در هشتادودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه بیستم فروردین‌ماه_ در گفت‌وگوی خبری پس از جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت یاد شهدای هسته‌ای و سید شهدای اهل قلم، سیدمرتضی آوینی اظهار کرد: امروز در هشتادودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره ششم، استفساریه تمدید پروانه ساخت هتل‌ها پس از پایان مهلت پنج‌ساله مطرح شد که با توجه به تأکید شورا برای تقویت حوزه گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه در دوره جدید شورای اسلامی شهر مصوبه‌ای حمایتی در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در رابطه با تخفیف ۹۹ درصدی به هتل‌ها برای صدور پروانه احداث داشتیم، این استفساریه با پاسخ مثبت از جانب شورای اسلامی شهر روبه‌رو شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تلاش کردیم در کنار رعایت قوانین و مقررات همچنان حمایت خود را از احداث هتل‌ها داشته باشیم تا در مدت مشخص از این تخفیف استفاده کنند؛ همچنان تأکید داریم که عملیات ساختمانی در مدت زمان کوتاه به پایان برسد تا شهر از خدمات و اقداماتی که این مجموعه‌ها در حوزه گردشگری انجام می‌دهند، بهره‌مند شود.

صالحی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز سه مورد کمک به مجموعه‌ها و خیریه‌های مردمی در حوزه فرهنگی و اجتماعی و بهداشت و سلامت بررسی شد که مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: امروز یک مورد دریافت تسهیلات از بانک شهر بررسی شد که با توجه به ردیف‌های تعیین شده، شورا با دریافت وام ۲۰۷ میلیارد تومانی توسط شهرداری موافقت کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نطق اعضای شورای اسلامی شهر در نخستین جلسه رسمی سال ۱۴۰۲ گفت: نکته اصلی و مشترک بین نطق‌ها، تقدیر از همکاران بخش‌های مختلف شهرداری در حوزه خدماتی و فرهنگی بود که نوروزی به یادماندنی را برای بیش از دو میلیون مسافر رقم زدند.

وی تأکید کرد: اصفهان در ارزیابی‌های صورت گرفته از نظر گردشگران و شهروندان و کلان‌شهرها جزو استان‌های پیشتاز بود.

صالحی خاطرنشان کرد: لزوم تهیه برنامه عملیاتی با برش مدیریت شهری در جهت تحقق رشد تولید نکته مهم دیگری بود که در نطق‌ها مطرح شد که امیدواریم در سال جاری با قوت بیشتر به مأموریتی که از سوی رهبر انقلاب به آحاد مردم و مجموعه‌های دولتی و خصوصی سپرده شده است جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر 653428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.