نواقص مسکن مهر رفع می‌شود

سرپرست شهرداری تیران گفت: نواقص پروژه مسکن مهر در طرح جهش ملی مسکن به منظور تامین نیازهای ساکنان رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا ناهی در بازدید میدانی از شهرک مسکن مهر و طرح جهش ملی مسکن در بهارستان تیران اظهار کرد: کمبودهایی که در این مناطق مسکونی وجود دارد زندگی را دشوار کرده و بر کیفیت زندگی اثر گذاشته است.

وی افزود: ناهمواری‌ها و تفاوت ارتفاع در شرایط بحرانی برای ساکنان این منطقه مشکل‌ساز است و تیم مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی با موانع جدی روبه‌رو می‌شود.

سرپرست شهرداری تیران خاطرنشان کرد: بررسی مشکلات احداث مسکن در گذشته منجر به ارائه راهکار و رفع آن خواهد شد تا وضعیت پروژه مسکن مهر در طرح جهش مسکن برای رفع نیازها بهبود پیدا کند.

ناهی اضافه کرد: لازم است دغدغه‌های مدیریت شهری مورد توجه وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد تا در زمان مطالعات و اجرای فازهای جدید احداث مسکن در بهارستان به آن پرداخته شود.

وی تاکید کرد: اگر مسائل مربوط به شهرسازی و ارائه خدمات شهری مغفول بماند، آنگاه در ارائه خدمت به ساکنان این منطقه با بحران روبه‌رو خواهیم شد و موضوعاتی همچون دفع آب‌های سطحی نگران‌کننده خواهد بود.

سرپرست شهرداری تیران ادامه داد: نگاه بلندمدت و توجه به زیرساخت‌های اولیه احداث شهرک‌ها جزو ضرورت‌های اجرای طرح ملی جهش بوده است و متولیان امر باید به آن بپردازند.

ناهی تصریح کرد: احداث مسکن تنها ساخت‌وساز نیست و لازم است مسائل مربوط به شهرسازی و چگونگی ارائه خدمات با دقت و نظر کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد. پیش‌بینی آینده شهرک‌های جدید در توسعه و خدمت‌رسانی اهمیت دارد و نباید مغفول بماند.

وی با بیان اینکه در صدور پروانه‌های ساختمانی با راه و شهرسازی و بنیاد مسکن همکاری خواهیم کرد، گفت: شهرداری به منظور صدور پروانه‌های ساختمانی با بنیاد مسکن و صاحبان خانه‌های جدید همکاری خواهد داشت تا این اقدام در کمترین زمان انجام شود.

سعید کاشفی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون نیز در این دیدار با بیان اینکه کلنگ‌زنی احداث فاز نخست طرح جهش ملی مسکن انجام شده است، اظهار کرد: ۴۰۰ واحد در این مرحله احداث می‌شود.

وی دغدغه‌های شهرسازی برای احداث فاز جدید را مهم دانست و افزود: یکی از مشکلات مسکن مهر بهارستان ناهمواری زمین است که نگرانی‌هایی را در پی داشته است.

کد خبر 653401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.