تعامل با ستاد برگزاری نماز عید فطر انجام شده است

سرپرست شهرداری تیران با اشاره به تعامل با ستاد برگزاری نماز عید فطر گفت: نماز عید فطر در زمین مصلای شهر برگزار و تمهیدات ایمنی، حمل‌ونقل، خدمت‌رسانی و پذیرایی از نمازگزاران انجام خواهد شد.

رضا ناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان در تیران اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی در این ماه برای شهروندان پیش‌بینی شد که بعضی از آنها به صورت مستقیم توسط شهرداری و بعضی دیگر با مشارکت دیگر نهادها اجرا می‌شود.

وی افزود: زیباسازی شهر با تبلیغات شهری در بلوارها و میدان‌ها با محوریت سال نو و ماه مبارک رمضان انجام و با توجه به تقارن نوروز، طرح‌های تلفیقی آماده و در سطح شهر نصب شده است.

سرپرست شهرداری تیران خاطرنشان کرد: حفظ حرمت این ماه از سوی مسافران ضروری است و تبلیغات شهری در سطح پارک‌ها و مناطق طبیعی گردشگری با عنوان «همه مهمان هستیم» انجام شده است.

ناهی تصریح کرد: برگزاری محفل قرآنی با حضور قاریان برجسته از جمله فعالیت‌هایی است که در طول این ماه انجام شده و مدیریت شهری با متولیان امر مشارکت کرده است، برگزاری ضیافت افطار روزه‌اولی‌ها نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی و دانش‌آموزان پسر پایه نهم بود.

وی اضافه کرد: مسئولان شهری میهمان سفره ضیافت دانش‌آموزان بوده‌اند و این اقدام با تعامل میان مدارس و نهادهای آموزشی انجام شد.

سرپرست شهرداری تیران با اشاره به تعامل با ستاد برگزاری نماز عید فطر گفت: نماز عید فطر در زمین مصلی این شهر برگزار و تمهیدات ایمنی، حمل‌ونقل، خدمت‌رسانی و پذیرایی از نمازگزاران انجام خواهد شد.

ناهی افزود: تیم مدیریت شهری تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهره‌گیری از فیوضات این ماه به کار گرفته است.

کد خبر 653399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.