ساوتهمپتون یک _ چهار منچستر سیتی / قیچی هالند گلوی قدیس‌ها را برید!

منچستر سیتی با یک پیروزی قاطعانه منتظر دیدار آرسنال و لیورپول خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارلینگ هالند موفق شد با زدن دو گل در دیدار برابر ساوتهمپتون تعداد گل‌هایش در لیگ را به عدد سی برساند و تیمش را نیز صاحب یک برد ارزشمند و قاطعانه کند.

قدیس‌ها برابر منچستر سیتی، مدافع عنوان قهرمانی عملکرد خوبی در نیمه اول نداشتند و با پاس دی بروینه، ارلینگ هالند موفق شد گل اول بازی را بزند. هافبک بلژیکی نیز موفق شد صدمین پاس گل خود در لیگ را ثبت کند.

تیم میهمان پس از شروع نیمه دوم نیز نمایش بسیار خوبی داشت و جک گریلیش که فرم خوبی دارد توانست در دقیقه ۵۸ به گل برسد. پس از آن بود که هالند گل دوم خود را با یک ضربه قیچی بزند و در ادامه جولیان آلوارز که بازیکن تعویضی پپ بود با حضور در زمین مهر پیروزی سیتیزن‌ها را زد و برای چهارمین بار دروازه ساوتهمپتون را باز کرد. البته یک دقیقه پیش از گل آلوارز، سکو مارا موفق شده بود یک گل برای ساوتهمپتون بزند.

با کسب این نتیجه، منچستر سیتی موفق شد با تعداد بازی مساوی با آرسنال اختلاف خود تا صدر را به پنج امتیاز کاهش دهد. البته توپچی‌ها فردا در دیداری حساس برابر لیورپول به میدان خواهند رفت. ساوتهمپتون نیز در قعر جدول باقی ماند و چهار امتیاز با اورتون رده هفدهمی فاصله دارد.

منچستر سیتی اکنون توجه خود را به رویارویی سه شنبه شب مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا معطوف خواهد کرد. ساوتهمپتون نیز باید تلاش کند تا شنبه آینده در خانه برابر کریستال پالاس به پیروزی برسد.

با فرض اینکه هیچ نتیجه غافلگیرکننده دیگری در دو بازی بعدی سیتی و آرسنال رقم نخورد، دیدار دو تیم در تاریخ ۲۶ آوریل در اتحاد یک جدال حساس و سرنوشت ساز خواهد بود. برد سیتی می‌تواند آن‌ها را دوباره به کسب لیگ جزیره نزدیک کند و برد شاگردان آرتتا نیز می‌تواند این تیم را پس از سال‌ها به قهرمانی برساند.

کد خبر 653300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.