استقرار جوی نسبتاً پایدار در آسمان تا ۳ روز آینده

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان گفت: جوی نسبتاً پایدار در سه روز آینده بر روی استان حاکم است و کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی آخرین مدل‌های عددی نشان دهنده جوی نسبتاً پایدار در سه روز آینده روی استان است.

وی ادامه داد: بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق به صورت صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید به ویژه در نیمه شمالی استان و در ساعات بعدازظهر در برخی مناطق گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: آران و بیدگل و خوروبیابانک با دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین‌میاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 653243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.