دستگیری ۲۰ سارق دوچرخه

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۲۰ سارق و کشف هشت دستگاه دوچرخه مسروقه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در شهرستان اصفهان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی ۲۰ سارق را در ارتباط با این سرقت ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاه ها خود دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان هشت دستگاه دوچرخه مسروقه کشف شد، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران این فرماندهی در راه ارتقای امنیت شهروندان و برخورد با سارقان و مخلان امنیت جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و شهروندان نیز با رعایت نکات پیشگیرانه از سرقت و ارائه اخبار و اطلاعات در زمینه موارد مشکوک و مجرمانه از طریق شماره تماس ۱۱۰، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

کد خبر 653230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.