ثبت بیش از ۷ هزار شماره در سامانه پیامکی اطلاع‌رسانی نوروزی شهرداری

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد از ثبت بیش از هفت هزار شماره همراه در سامانه پیامکی خوشامدگویی و اطلاع‌رسانی شهرداری خبر داد.

مهدی فلاح تفتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین رویکردهای شهرداری یزد انجام اقداماتی نوآورانه در راستای توسعه شهر هوشمند است.

وی افزود: نوروز ۱۴۰۲ برای اولین بار شهرداری یزد با محوریت سازمان فاوا اقدام به اطلاع‌رسانی هوشمند به مسافران و گردشگران نوروزی و تمام اطلاعات مورد نیاز را از طریق پیامک خوشامدگویی برای مسافران ارسال کرد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد خاطرنشان کرد: در همین راستا استقبال خوبی از این روش اطلاع‌رسانی صورت گرفت و بیش از هفت هزار شماره همراه در این سامانه ثبت شد.

فلاح تصریح کرد: ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان و مسافران پیش‌بینی گردید که ۲۴ ساعت پس از ثبت شماره در سامانه، یک پیامک نظرسنجی نیز به صورت خودکار ارسال شود و میزان رضایت گردشگران را سنجیده و انتقاد و پیشنهادات مسافران را دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از پاسخ‌های دریافت شده از مسافران نشان دهنده رضایت آنها از این خدمات است، ادامه داد: شماره‌های ثبت شده در این سامانه یک بانک اطلاعاتی بسیار خوبی برای شهرداری محسوب می‌شود تا در سایر رویدادها و مناسبت‌های آینده که در شهر یزد داریم، از طریق آن به هموطنان سایر شهرها نیز اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام شود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد گفت: علاوه بر این امسال خدمات الکترونیک دیگری هم برای مسافران نوروزی و شهروندان در ایام نوروز در نظر گرفته شده بود که زمینه بهبود ارائه خدمات را فراهم کرد.

کد خبر 653203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.