اجرای ۵۰ عنوان برنامه برای استقبال از دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه‌وبویراحمد

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای ۵۰ عنوان برنامه جهت استقبال از دومین کنگره ملی شهدای استان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، سرهنگ جاماسب بهمنیار امروز _شنبه نوزدهم فروردین‌ماه_ در جلسه شورای اطلاع‌رسانی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اظهار کرد: در راستای استقبال از کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه‌وبویراحمد که در مهرماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، ۵۰ عنوان برنامه توسط بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی در اقصی نقاط استان برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی هر شهرستان و منطقه در استان خبر داد و افزود: یادواره شهدای فرهنگی استان کهگیلویه‌وبویراحمد در هفته معلم با حضور مسئولان کشوری و استانی نیز برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد از تدوین و چاپ کتاب نقش فرهنگیان استان در دفاع مقدس خبر داد و گفت: چاپ کتاب وصیت‌نامه شهدای فرهنگی استان در دوران طلایی دفاع مقدس نیز در دستور کار بسیج فرهنگیان است.

بهمنیار برگزاری مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی با موضوع ایثار و شهادت، نام‌گذاری میادین شهرهای استان به نام شهدای فرهنگی، تجلیل از رزمندگان شاخص فرهنگی در دوران دفاع مقدس و برگزاری مراسم شب شعر و خاطره و نصب تمثال شهدای فرهنگی در مدارس استان جهت آشنایی دانش‌آموزان با شهدا را از دیگر برنامه‌های بسیج فرهنگیان دانست.

کد خبر 653199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.