اللهیار صیادمنش پس از ۳۸۳ روز گل زد!

مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال‌سیتی شب گذشته موفق شد پس از ۳۸۳ روز (بیش از یک‌سال) در چمپیون‌شیپ انگلیس گلزنی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال هال‌سیتی شب گذشته _جمعه هجدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته چهلم رقابت‌های چمپیون‌شیپ انگلیس (دور برگشت) از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه آف‌لایت به‌مصاف ساندرلند رفت و این بازی جذاب و مهیج در پایان با تساوی پرگل چهار بر چهار خاتمه یافت تا امتیازات میان دو تیم تقسیم شود.

بخش مهم این دیدار در نیمه اول اتفاق افتاد؛ جایی‌که در بیست‌وپنجمین دقیقه بازی بازیکنان هال‌سیتی با حمله‌ای طوفانی به‌سمت دروازه ساندرلند رفتند و پس از تک به تکی که گلر میزبان از دیمیتریس پلکاس گرفت، توپ برگشتی مقابل پای اللهیار صیادمنش افتاد و او نیز بدون معطلی با یک شوت سرضرب، سقف دروازه ساندرلند را فروریخت.

اللهیار صیادمنش در شرایطی گل دوم هال‌سیتی را به‌ثمر رساند که تا پیش از آن ساندرلند دو بر یک بازی را به‌سود خود دنبال می‌کرد؛ اما ستاره جوان ایرانی هال‌سیتی که در فصل جاری دو مرتبه به بدترین شکل ممکن مصدوم شد و ماه‌ها خانه‌نشین بود، بالاخره موفق شد در چمپیون‌شیپ گلزنی کند و طلسم ناکامی‌ها و بدبیاری‌های خود را بشکند.

آخرین گل اللهیار صیادمنش برای هال‌سیتی در جریان یک دیدار از چمپیون‌شیپ انگلیس در بازی مقابل کاردیف‌سیتی به‌ثمر رسیده بود؛ دیداری که بیست‌وششم فروردین‌ماه سال گذشته در چارچوب هفته چهل‌ودوم این لیگ برگزار می‌شد و بعد از آن اللهیار دیگر در چمپیون‌شیپ گلزنی نکرده بود.

اللهیار صیادمنش پس از ۳۸۳ روز گل زد!

به‌عبارت دیگر، پای شماره ۹ ایرانی هال‌سیتی پس از ۳۸۳ روز در چارچوب یک دیدار از بازی‌های چمپیون‌شیپ به گلزنی باز شد.

کد خبر 653159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.