اقتدار ایران اسلامی مرهون ایثار شهیدان است

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ملت بزرگ و قدرشناس ایران هرگز نمی‌گذارد که مسیر شهدا متوقف شود، گفت: کشورمان امروز مستقل و قوی است و این، مرهون ایثارگری و جان‌فدایی شهدا است.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، سردار دریادار علیرضا تنگسیری در دیدار با خانواده شهیدان والامقام «سعید و محمد طوقانی» با اشاره به جایگاه ارزنده خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران اظهار کرد: امروز برای ادای احترام و تجلیل از مادری صبور، عزیز و نمونه به زیارت شما آمده‌ایم تا روحیه معنوی و انقلابی خود را تقویت کنیم و اعتقاد داریم که مادران شهدا، مادران همه ملت بزرگ ایران اسلامی هستند؛ ما خود را فرزندان شما می‌دانیم و تلاش می‌کنیم تا به شایستگی، فرزند خوبی برای شما باشیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ارج و منزلت والدین شهدا افزود: خانواده‌های محترم شاهد و ایثارگران، سند عزت و اعتبار اقتدار ایران اسلامی هستند. والدین شهدا به‌ویژه مادران گران‌قدر در نزد پروردگار عالم، از جایگاه و منزلتی خاص و شایسته برخوردار هستند و این، موهبت و نعمتی است که خداوند به‌واسطه قداست خون مطهر شهید به والدین آن‌ها عطا می‌فرماید.

وی با اشاره به رشادت‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران اضافه کرد: مادران شهدا و ایثارگران از جمله مادر عزیز شهیدان طوقانی به واسطه صبوری مومنانه‌ای که به‌واسطه شهادت و ایثارگری فرزندانشان متحمل شدند، برای زنان این مرز و بوم الگو و نمونه هستند. خانواده‌های معظم شهدا همچون چراغی نورافزا دائماً در محلات، روستاها و شهرها مسیر انقلاب را نورافشانی و هدایت‌گری می‌کنند.

دریادار تنگسیری با بیان اینکه ملت ما مدیون شهدا و مادران عزیز شهدا هستند، گفت: تربیت دینی و صحیح شما مادران موجب شد فرزندانتان راهی را انتخاب کنند که مایه عزت‌مندی و افتخارآفرینی کشور شوند. شهدا با مجاهدت مخلصانه مدال پرافتخار غرور ملی برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کشورمان امروز، مستقل و قوی است و این مرهون ایثارگری و جان‌فدایی شهداست؛ ما موظف هستیم در مقابل این نامداران و اسطوره‌های پهلوانی سر تعظیم فرود آوریم. ملت بزرگ و قدرشناس ایران هرگز نمی‌گذارند که مسیر شهدا متوقف شود، ما تا آخرین نفس راه شهیدان را ادامه می‌دهیم و از آرمان‌های انقلاب اسلامی و منافع مردم عزیزمان دفاع می‌کنیم.

گفتنی است در این دیدار، مادر شهیدان طوقانی سجایای اخلاقی، سبک زندگی، حسن رفتار و فعالیت‌های شایسته فرزندان شهیدش در عرصه کار، ورزش و زندگی را تشریح کرد.

شهیدان سعید و محمد طوقانی طی سال‌های ۶۲ و ۶۳ در عملیات‌های بدر و والفجر به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

کد خبر 653100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.