خدمات مدیریت شهری در راستای امیدآفرینی انجام شده است

سرپرست شهرداری تیران گفت: خدمات مدیریت شهری در دوره جدید با تحولی گسترده، نگاه به نیازها، پرداختن به دغدغه‌های شهروندان و امیدآفرینی در جامعه بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا ناهی در دیدار نوروزی با اعضای شورای اسلامی شهر تیران در نخستین جلسه سال ۱۴۰۲، با اشاره به اقدامات گذشته و چشم‌انداز پیش رو اظهار کرد: فعالیت‌های نهادهای اداری و خدماتی باید در جامعه امیدآفرینی کند.

وی افزود: خدمات مدیریت شهری در دوره جدید با تحولی گسترده، نگاه به نیازها و دغدغه‌های شهروندان و امیدآفرینی در جامعه بوده است.

سرپرست شهرداری تیران با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی، خاطرنشان کرد: بودجه سال گذشته شهرداری بیش از ۹۵ درصد محقق شده است در حالی که شرایط دشواری را پشت سر گذاشتیم.

ناهی ادامه داد: اعتبار محقق شده در حوزه‌های مختلف بر اساس سرفصل بودجه هزینه شد و کارنامه عملکردی برای شهروندان ملموس و قابل مشاهده بود.

وی با اشاره به احداث تقاطع غیرهمسطح شرقی تیران اضافه کرد: بخش زیادی از بودجه شهر در این حوزه هزینه شده و این پروژه از گذشته برای این دوره مدیریت شهری به جا مانده است.

سرپرست شهرداری تیران سنگ‌فرش خیابان طهران و دیگر پروژه‌های عمرانی برای شهر را تحول‌ساز دانست و تصریح کرد: همه این اقدامات به دلیل انسجام و فعالیت‌های مؤثر مدیریت شهری بوده است و اگر همدلی وجود نداشت بعضی از ناملایمتی‌ها و ناکارآمدی‌ها مانع تحقق و اجرای پروژه‌ها می‌شد.

ناهی تاکید کرد: تحول و دگرگونی در شهر نیازمند هم‌افزایی و تعامل بیشتر نهادهای اداری با یکدیگر است، از این‌رو امسال نیز شاهد اتفاقات جدیدی خواهیم بود.

وی گفت: در نظر داشتن رویکرد عدالت‌محوری در توسعه خدمات و اجرای طرح و برنامه‌ها مورد توجه بوده است و تکمیل و اصلاح پروژه‌های نیمه‌تمام شهر در اولویت قرار دارد.

سرپرست شهرداری تیران همکاری و تعامل سازنده اعضای شورای اسلامی شهر برای خدمت‌رسانی به شهروندان را مهم دانست و افزود: نظرات کارشناسی و نگاه جامع به نیازهای شهر امکان توسعه را تسهیل می‌کند.

کد خبر 653084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.