اعتراضات تمام‌نشدنی کادر فنی گل‌گهر و تشویق ایسلندی بازیکنان و تماشاگران ذوب‌آهن + فیلم

تقابل دو تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان کم‌حاشیه نبود و از این‌رو اتفاقات جالبی در ورزشگاه فولادشهر رقم خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان روز گذشته _جمعه هجدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور (فصل بیست‌ودوم) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر همدیگر صف‌آرایی کردند و پس از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم، ذوب‌آهن با تک‌گل امیرحسین رنگرزجدی گل‌گهر را از پیش‌رو برداشت.

این دیدار با وجود اینکه مخاطب زیادی را چه در ورزشگاه و چه در خانه‌ها با خود به‌همراه نداشت اما عاری از حواشی نبود؛ از سوت‌هایی که داور بازی زد و چند صحنه مشکوک را با ابهام پشت‌سر گذاشت گرفته تا اعتراضات نیمکت‌های دو تیم به‌خصوص سرمربیان به تصمیمات تیم داوری و درگیری تعداد اندک تماشاگران ذوب‌آهن با کادر فنی گل‌گهر از جمله اتفاقات جالب این تقابل بود.

مسئله‌ای که شاید بهتر است بیشتر درباره آن صحبت کنیم نیمکت ملتهب و شلوغ‌کار گل‌گهر است؛ در بازی این تیم مقابل گل‌گهر می‌دیدیم سعید الهویی و دستیاران وی در کادر فنی بعد از هر سوت که با آن موافق نبودند به داوران اعتراض می‌کردند و به‌نظر می‌رسید سعید الهویی به‌شخصه در این ماجرا وظیفه اعتراض به داوری را ایفا می‌کند.

نه‌تنها سعید الهویی بلکه مجتبی سرآسیایی نیز به‌عنوان دستیار وی به‌همراه دیگر مربیان و حتی مدیر رسانه‌ای گل‌گهر در کنار زمین نسبت به هر تصمیم و سوت بسیار پرسروصدا نشان دادند. جالب‌تر اینکه سرمربی گل‌گهری‌ها پس از بازی در واکنش به تصمیمات داور اعتراض خاصی نکرد؛ شاگرد خلف امیر قلعه‌نویی اگر می‌خواهد مانند ژنرال در مربیگری چهره شود، باید حفظ آرامش را در دستور کار حرفه‌ای خود قرار دهد.

در مقوله اعتراض باقی بمانیم و به پس از سوت پایان بازی برویم؛ از کادر فنی تا بازیکنان گل‌گهر سیرجان همه با شنیدن سوت داور به نشانه اتمام دیدار به‌سرعت وارد زمین شدند و مشخص نبود به چه چیزی اعتراض می‌کردند؛ آن‌هم درحالی‌که تمام صحنه‌های مشکوک علیه ذوب‌آهن بود اما اعتراض به قضاوت تیم داوری که در تمام بازی‌های لیگ عادی شده است، در نهایت سهم گل‌گهری‌ها شد.

همچنین در این بین یک اتفاق عجیب دیگر نیز رقم خورد؛ سعید رحیمی‌مقدم در شرایطی‌که به‌همراه با کمک‌هایش توسط گل‌گهری‌ها احاطه شده بود، به یک‌باره کارت زرد و قرمز خود را باهم از جیبش درآورد و به یکی از بازیکنان گل‌گهر که ناظر و مسئولان هیئت فوتبال اذعان کردند، آرمین سهرابیان بوده است، نشان داد. دلیل دریافت کارت زرد دوم و سپس اخراج آرمین سهرابیان پس از پایان دیدار را هیچ‌کس متوجه نشد اما وی به‌طور قطع بازی آینده گل‌گهر را از دست داد.

در حالی که اعضای تیم فوتبال گل‌گهر از شکست مقابل ذوب‌آهن عصبانی و ناراحت بودند، در سمت دیگر شاگردان مهدی تارتار که موفق شده بودند بالاخره یکی از هشت تیم بالانشین جدول را شکست دهند و بسیار از این نتیجه خرسند بودند، بالاخره به آرامش رسیدند. گاندوهای اصفهانی که نمایش خوبی در این دیدار داشتند پس از پایان مسابقه به‌سمت تماشاگران رفتند و ضمن تشکر از هواداران به‌علت حمایت‌هایشان، همراه آن‌ها به تشویق ایسلندی پرداختند.

کد خبر 653069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.