حسینی: داور تمرکز کمی داشت / درک متقابلی بین من و امیر قلعه نویی است+فیلم

مهاجم تیم گل گهر گفت: با توجه به تعداد غایبین، کار سختی برابر ذوب آهن داشتیم و استحقاق ما کسب پیروزی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حسینی بازیکن تیم گل گهر پس از شکست تیمش برابر ذوب آهن در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر اظهار کرد: برد را به مجموعه تیم ذوب آهن تبریک می گویم. فکر می‌کنم ما با یک لشگر مصدوم و محروم و بیمار پا به این مسابقه گذاشتیم و اکثر بازیکنان ما جوان بودند، با این حال گل گهر تیم برتر بازی بود.

وی اضافه کرد: ذوب آهن روی اشتباه ما صاحب موقعیت و گل شد. ما مستحق برد بودیم اما فوتبال امروز یارمان نبود. با توجه به تعداد غایبین، کار سختی برابر ذوب آهن داشتیم و فقط باید درباره داوری اشاره کنم که داور فرد بسیار باشخصیتی بود اما احساس می کنم که تمرکز کافی را برای قضاوت نداشت.

حسینی درباره بازی دوباره در اصفهان گفت: اصفهان شهر و خانه من است. احساس خوبی دارم که در خانه ام هستم و اصفهان در قلب من جای دارد. فکر می کنم همیشه در این شهر بمانم. پس از این فصل نیز یک سال از قرارداد من با سپاهان باقی می‌ماند و این باشگاه درباره آینده من تصمیم می گیرد.

بازیکن تیم گل گهر تصریح کرد: جدایی از سپاهان برای من سخت بود اما با گذشت زمان شرایط برای من بهتر شد و تیم فوق العاده ای مثل گل گهر با بازیکنان خوب به من کمک زیادی کرد. تلاشم را برای سربلندی تیم گل گهر انجام می دهم و امیدوارم موفق باشم.

وی راجع به جدایی امیر قلعه نویی از تیم گل گهر و قطع شدن همکاری با وی صریح کرد: به عنوان شاگرد کوچک امیر قلعه نویی باید بگویم که هم من دیدگاه های او را می‌دانم و هم ایشان می‌داند که چطور از بازیکن بازی بگیرد. درک متقابلی از هم طی سال‌هایی که با هم کار کردیم به دست آوردیم. علاقه خاصی به ایشان دارم و از بزرگی اوست اگر با هدایت او عملکرد بهتری دارم. وظیفه من است که تلاش خودم را برای تیم ملی انجام دهم و برای قلعه نویی نیز تفاوتی بین لژیونرها و بازیکنان لیگ وجود ندارد.

کد خبر 653041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.