بهسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی اولویت شهرداری سنندج در سال ۱۴۰۲

شهردار سنندج گفت: بهسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی اولویت مدیریت شهری سنندج در سال جاری بوده و در این راستا اقداماتی از سال گذشته شروع شده است.

به گزارش ایمنا، سیدانور رشیدی اظهار کرد: در حوزه حمل‌ونقل و نوسازی ناوگان عمومی ۲۰ دستگاه اتوبوس از محل اعتبارات داخل شهرداری خریداری شده و ۲۲۲ دستگاه تاکسی در طرح نوسازی ثبت‌نام شده است.

وی به وجود ۷۳۰ دستگاه تاکسی پیکان در سطح شهر اشاره کرد و افزود: در راستای تعویض این تاکسی‌ها با رایزنی‌های صورت گرفته از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) استان به ۳۰۰ نفر از صاحبان این خودروها که دهک‌های اول هستند، تسهیلات ۳۰۰ میلیونی پرداخت می‌شود.

شهردار سنندج از رفع مشکل ۳۵ ساله امتیاز آب و برق در ترمینال شمال غرب سنندج خبر داد و گفت: این ترمینال بیش از ۳۵ سال بود که یک کنتور آب و یک کنتور برق داشت که خوشبختانه توانستیم طی سال گذشته ۶۲ انشعاب برق را خریداری و به زودی انشعاب آب هم خریداری خواهد شد.

وی با اشاره به توافقات شهرداری سنندج با فرماندهی انتظامی استان در حوزه تهاتر بخشی از اراضی با هدف ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی و عمومی در هسته مرکزی شهر خاطرنشان کرد: در این راستا با همکاری بسیار خوب و قابل تقدیر فرمانده انتظامی استان کردستان با واگذاری پنج هزار متر ساختمان پلیس آگاهی در خیابان فلسطین و ۵۰۰ متری درمانگاه قدس توافق اولیه صورت گرفته است.

منبع: مهر

کد خبر 653022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.