اعتراض شدید ذوب‌آهنی‌ها به صحنه مشکوک پنالتی +فیلم

محمدحسین اسلامی درون محوطه جریمه میهمان با مدافع گل‌گهر برخورد کرد و نقش‌بر زمین شد اما رحیمی‌مقدم اعتقادی به پنالتی نداشت که این تصمیم وی اعتراض شدید ذوبی‌ها را به‌دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان امروز _جمعه هجدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور (فصل بیست‌ودوم) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر همدیگر صف‌آرایی کردند و تا دقیقه ۱۶ این دیدار با تساوی بدون‌گل دنبال می‌شود.

دقیقه ۱۲ این دیدار در شرایطی‌که محمدحسین اسلامی وارد محوطه‌جریمه گل‌گهر شد قصد عبور از مدافع حریف را داشت که تعادلش برهم خورد و پس از آن بازیکنان ذوب‌آهن که به‌شدت اعتقاد به خطای پنالتی داشتند به سعید رحیمی‌مقدم معترض بودند.

بازی بدون اینکه تصمیم تیم داوری تغییر کند دنبال شد و همان توپ در شرایطی‌که ذوبی‌ها بازی را رها کرده بودند و پنالتی می‌خواستند به ضدحمله گل‌گهری‌ها منجر شد اما توپی که پس از چند پاس پیاپی به داخل محوطه‌جریمه میزبان آورده به‌وسیله حبیب فرعباسی روی شوت محمد خدابنده‌لو مهار شد.

در ادامه ثانیه‌های حاشیه‌ای در ورزشگاه فولادشهر را از زاویه دوربین ایمنا مشاهده می‌کنید:

قطعاً این صحنه مشکوک به پنالتی که می‌توانست جریان بازی را تغییر دهد باید توسط کارشناسان داوری مورد بررسی دقیق قرار بگیرد تا مشخص شود تصمیم سعید رحیمی‌مقدم درست بوده است یا خیر.

کد خبر 653008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.