۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
حمله عجیب کاسانو به مورینیو!

آنتونیو کاسانو می‌گوید ژوزه مورینیو "درمورد فوتبال حرفی نمی‌زند" و نباید برای بازگشت به رئال‌مادرید با او تملس گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گمانه‌زنی‌ها در سانتیاگو برنابئو در مورد نیمکت سرمربیگری باشگاه رئال‌مادرید بسیار زیاد است، نام کارلو آنچلوتی به تیم ملی برزیل لینک شده است و او با توجه به اختلاف ۱۲ امتیازی با بارسلونا در رقابت قهرمانی لیگ، در معرض خطر اخراج قرار گرفته است.

اگر قرار بر این باشد که این مرد ایتالیایی برای بار دوم، در تابستان امسال توسط بلانکوس‌ها برکنار شود، آنها می‌توانند به دنبال بازگرداندن مورینیو مربی خاص پرتغالی باشند تا روزهای خوب گذشته را برایشان تکرار کند.

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق مادرید معتقد است که سرمربی فعلی رم، مرد مناسبی برای کار در پایتخت اسپانیا نیست و به BoboTV گفت: "اگر آنچلوتی با تیم ادامه ندهد، مورینیو می‌تواند به رئال مادرید بازگردد، البته به شرط آنکه پرز او را مناسب بداند. من اعتقاد دارم، آنها برای پروژه جدید خود، با مورینیو تماس نخواهند گرفت. مورینیو درباره فوتبال حرفی نمی‌زند، دوست ندارد کار کند، و ارتباط برقرار کردن یا صحبت‌کردن را بلد نیست، گول او را نباید خورد.»

با کسب جام در پورتو، چلسی، اینتر، رئال، منچستریونایتد و رم، مورینیو دارای برجسته‌ترین رزومه فوتبالی است، اما کاسانو مدعی است که این مربی ۶۰ ساله، اکنون بیشتر از اینکه نگران شناخت شخصیتش باشد، جاه‌طلبی "موفقیت" دارد. این ملی پوش سابق ایتالیایی اضافه کرد: "من نمی‌دانم او چگونه نتایج خوب کسب می‌کند، داستان او مانند یک فیلم سینمایی است. ژوزه مربی است و در حال حاضر می‌تواند رئال مادرید را تمرین دهد.

مورینیو تا سال ۲۰۲۴ با رم قرارداد دارد و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آینده‌اش وجود دارد، حتی صحبت‌هایی مبنی بر اینکه او می‌تواند به چلسی بازگردد و برای سومین دوره هدایت آبی‌های لندنی را بر عهده بگیرد، به گوش می‌رسد.

کد خبر 652994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.