خوشحالی‌ پپ از بازگشت ستاره تیمش به تمرینات

منچسترسیتی با بازگشت ارلینگ هالند آماده رویادویی با بایرن‌مونیخ است و پپ گواردیولا از بابت بهبودی مهاجم ۴۲ گله‌ تیمش،‌ خوشحال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارلینگ هالند، مهاجم نروژی منچسترسیتی در تاریخ هجدهم مارس، مقابل برنلی در جام حذفی انگلیس هت‌تریک کرد.

او مجبور شد از مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۴ کناره‌گیری کند و نتوانست به کشورش کمک کند. منچسترسیتی در آخرین بازی لیگ‌برتر، بدون هالند، لیورپول را با نتیجه چهار بر یک شکست داد، با این حال، او حالا به آمادگی کامل بازگشته است و آماده است تا در دیدار خانگی با ساوتهمپتون در روز شنبه، و نخستین بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بایرن‌مونیخ که سه‌شنبه برگزار می‌شود، به میدان برود.

گواردیولا وقتی در خصوص هالند مورد سوال قرار گرفت، به خبرنگاران گفت: "او خوب تمرین کرده است، و آماده خواهد بود تا مقابل بایرن‌مونیخ به من کمک کند."

هالند که در این فصل‌، روند فوق‌العاده‌ای دارد، امیدوار است بتواند سیتی را به افتخارات بزرگی در این فصل برساند. گواردیولا به جمع‌آوری جام‌ها در هر فصل، عادت کرده است. در پرمرلیگ امسال تاکنون ۱۳ سرمربی اخراج شده‌اند، پپ مورد اینکه چرا همیشه موفق می‌شود از مشکلات فرار کند و قهرمانی به‌دست آورد، گفته است: «به این دلیل است که ما برنده می‌شویم، اگر بازی‌ها را نبریم، اخراج می‌شوم. دلیلش این نیست که چهره من بهتر از بقیه است، من اخراج نمی‌شوم چون در بازی‌های زیادی پیروز شده‌ایم.»

سیتی قبل از دیدار فردا با ساوتهمپتون، هشت امتیاز با آرسنال صدرجدولی فاصله دارد و گواردیولا در مورد تلاش آبی‌ها برای دفاع عنوان از قهرمانی خود در لیگ انگلیس گفت: "اگر امتیازات را از دست بدهیم آرسنال قهرمان خواهد شد، اگر پیروز شویم، شانس خوبی برای قهرمانی داریم. ممکن است در پایان فصل قهرمان شویم. ما به آن عادت کرده‌ایم، و مشکلی نیست.»

کد خبر 652973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.