ترویج بی‌حجابی و هنجارشکنی از توطئه‌های دشمن است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: تحقق شعار سال مقام‌معظم‌رهبری (مدظله‌العالی) در گرو تلاش و کوشش مداوم مسئولان است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در نماز عبادی سیاسی جمعه کرمانشاه با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگزاران نظام اظهار کرد: ترویج بی‌حجابی و هنجارشکنی از توطئه‌های دشمن است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) انقلاب در ۱۰ سال گذشته شعار سال را با محوریت اقتصاد نام‌گذاری کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: اهمیت مقوله تولید و رشد آن قطعاً در مهار تورم تأثیرگذار خواهد بود و مردم و مسئولان باید برای تحقق این شعار تلاش کنند.

آیت‌الله علما تصریح کرد: با توجه به اینکه امروز اقتصاد یکی از محورهای مهم هر کشوری است حتماً تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید اقتدار روز افزون ایران اسلامی را به همراه خواهد داشت.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به منویات رهبری در مورد عفاف و حجاب اظهار کرد: خانواده‌ها نقش مهم و تأثیرگذاری در تبیین جایگاه این ارزش اسلامی دارند.

وی ضمن اشاره به اینکه ماه رمضان ماه بهار قرآن و معنویت و توجه بیشتر به خداوند است، گفت: باید از فرصت ارزشمند ماه مبارک رمضان برای بندگی خداوند متعال بهره گرفت.

کد خبر 652963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.