لمپارد: من مایلم به مالکان چلسی، توصیه‌هایی انجام‌ دهم!

فرانک لمپارد اصرار دارد که "باشگاه را می‌شناسد" و مایل است پس از بازگشتش به استمفوردبریج، توصیه های خود را با مالکان چلسی در میان بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه گراهام پاتر از چلسی اخراج شد، اسطوره آبی‌ها یعنی فرانک لمپارد، برای دومین بار سرمربی این تیم شد و تا پایان فصل به صورت موقت، به استمفوردبریج بازگشت. او، ۱۳ سال را به عنوان بازیکن در این باشگاه گذراند و ادعا کرده است که می‌تواند به مدیران توصیه کند تا "راه درست را پیدا کنند" زیرا "باشگاه را می‌شناسد".

او به خبرنگاران گفت: "گفت‌وگوهایی که من، با تصمیم‌گیرندگان و افرادی که باشگاه را اداره می‌کنند انجام دادم، واقعاً مثبت بوده است. مردم و طرفداران، درک درستی از باشگاهی که چشم‌انداز دارد و می‌خواهد به جلو برو، دارند البته همانطور که گفتم، این در مورد مردم و افرادی است که در مسیر درست کار می‌کنند، همکاری می‌کنند، صحبت می‌کنند و تلاش می‌کنند تا راه درست را پیدا کنند. این حس باعث شد دوباره به خانه برگردم»

فرانک ادامه داد: "البته در حال‌حاضر ما در موقعیتی هستیم که باید تلاش کنیم و چلسی را به جایگاه بالاتر برسانیم. من حاضرم نقش خود را در این روند ایفا کنم و با همه صادق و گشاده‌رو خواهم بود. من باشگاه را می‌شناسم، فکر می‌کنم در حال حاضر همه چیز مثبت است.»

لمپارد در سال ۲۰۲۱ پس از کسب نتایج ضعیف از چلسی اخراج شد و دوران حضورش در اورتون نیز در ژانویه ۲۰۲۳ پس از ۱۰ بازی بدون پیروزی، به پایان رسید.

لمپارد اعتراف کرد که مایل است خود را به بالاترین سطح برساند و عنصری از "خود باوری" در او وجود دارد.

اسطوره چلسی گفت: "به نظر شما (خبرنگاران)، آنتونیو کونته که به تازگی تاتنهام را ترک کرده مربی بدی است؟ آیا توماس توخل چون از چلسی اخراج شد، مربی بدی است؟ من فکر می‌کنم جهان فوتبال مدام درحال تغییر است و ما باید با واقعیت‌ها کنار بیاییم‌.»

"من نظر شما (خبرنگاران) را درک می‌کنم، اما من می‌خواهم در این دوره که به تیم محبوبم برگشتم، بهترین نتایج را کسب کنم، زیرا من یک فرد حرفه‌ای هستم و می‌خواهم بهترین باشم.

"من منظور شما را درک می‌کنم، ولی می‌خواهم تا حد امکان خوب کار کنم. و مدیریت باشگاه باید این حس مثبت را در من و سایر کارکنان ایجاد کند، به همین دلیل است که من الان اینجا هستم."

نخستین بازی لمپارد به عنوان سرمربی جدید چلسی، روز شنبه مقابل ولوز در لیگ‌برتر انجام خواهد شد.

کد خبر 652947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.