سرمربی نام‌آشنای آرژانتینی با پیشنهاد اروگوئه موافقت کرد!

طبق گزارش رسانه TYC آرژانتین، مارسلو بیلسا، سرمربی سابق لیدز با حضور در تیم ملی اروگوئه به عنوان سرمربی، موافقت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مارسلو بیلسا آرژانتینی پس از کسب نتایج ضعیف و جدایی از لیدز یونایتد در فوریه ۲۰۲۲، یک سال است که در تیمی مشغول به مربیگری نبوده است. با این حال، به گفته سزار لوئیس مرلو، گزارشگر رسانه TYC، این مرد پس از موافقت با پیشنهاد هدایت تیم ملی اروگوئه، قرار است به دنیای مربیگری بازگردد.

این گزارش همچنین اشاره می‌کند که بیلسا با بستن قراردادی دو ساله موافقت کرده است که به موجب آن، تا زمان مسابقات مقدماتی جام جهانی در سپتامبر ۲۰۲۵ در رأس کار خواهد ماند و بحث در مورد تمدید قرارداد تا جام جهانی ۲۰۲۶ که به میزبانی ایالات متحده، مکزیک و کانادا برگزار خواهد شد، ادامه دارد.

این سومین تجربه مربیگری او در عرصه ملی خواهد بود، زیرا بیلسا قبلاً در دوران حرفه‌ای خود؛ سرمربی آرژانتین و شیلی بوده است. این مرد پر جنب‌وجوش، در سال ۱۹۹۸ هدایت آلبی سلسته را بر عهده گرفت و آنها را به مدال طلای المپیک تابستانی در سال ۲۰۰۴ رساند، درحالی که در سال ۲۰۰۷ سرمربی شیلی شد و ۵۱ مسابقه را در آن دوره تجربه کرد و تا سال ۲۰۱۱ حضورش بر روی نیمکت آن تیم ادامه داشت.

زمانی که بیلسا برای مذاکره با اورتون به انگلیس رفت، نامش با بازگشت به لیگ‌برتر مرتبط بود اما در نهایت این پیشنهاد را رد کرد. با این حال، مذاکرات با اروگوئه در مرحله نهایی است و ممکن است در چند روز آینده این خبر رسماً اعلام شود.

کد خبر 652946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.